met hoeveel weken voelden jullie je kindje?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal!!

zelf ben ik nu 13 wkn zwanger van mn 2e kindje  en gister toen ik op de bank zat dacht ik jah en dat waren niet mijn darmen!!
nu weet ik dat het vroeg is maar ik weet het zeker..
een vriendin van me zei dat ze al de aanwezigheid van de kleine voelde met 10 / 11 weken!
nu vroeg ik me af met hoeveel wkn jullie de kleine voelden..

liefs gentell

HoiHoi,
Ik voelde mn kindje met precies 20weken, nu is het mijn eerste en mijn placenta ligt aan de voorkant dus voor mij was dat best vlug zeg maar, ik heb gehoord dat je het bij een 2de kindje eerder voelt!! Dusse vertrouw op je eige gevoel en geniet ervan!!

Groetjes

Hoi!

Ik voelde mijn eerste met bijna 17 weken, mijn tweede met bijna 16 weken en nu ben ik 15,3 weken zwanger en heb de afgelopen paar dagen af en toe wat gevoeld. Wat plopjes, maar ook al een paar keer een echt (zacht) porretje! Het is echt niet de hele dag door, maar hooguit een stuk of 2, 3 keer als ik 's avonds languit op de bank zit/lig. Gister lag ik lekker in bad en er werd ook even snel gereageerd. Het is weer voorbij, voordat ik het besef, maar ik weet het nu wel zeker dat het mijn kindje is.

Leuk he!!! Dan wordt het helemaal echt!

groetjes Paula

Hey.

Ik voelde onze dochter met 17 weken en dit wondertje voelde ik met 13 weken voor het eerst. Dus het kan best snel hoor. Geniet ervan.

Liefs van Miena.

leuk om te horen dat er dus meerderen zijn die ook vroeg hun kleintje voelden!!
straks is het idd weer voorbij..
ik geniet ook elke dag weer van het wondertje in mij.. mn vorige zwangershap heb ik bijna niet van genoten en nu doe ik het dus dubbel...
heb zon angelsounds ding in huis en kan nu sinds 2 dagen mn kleintje horen
geweldig..

dames geniet er van!

liefs gentell

mijn eerste voelde ik met 14 weken en de tweede met 19 weken omdat de placenta aan de voorkant ligt....groetjes sandra

Ik voelde de kleine met 22 weken voor de eerste keer.

Gisteren voelde mijn man hem/haar met 24+1 aan de buitenkant schoppen.

Gr.

Chantal

Terug
Bovenaan