met hoeveel weken voelden jullie je kindje?

Hoi hoi,

ik voelde vanaf 17 weken zachte plopjes in mijn buik. precies met 20 weken was de eerste schop van buiten ook te voelen. (heel toevallig toen mijn vriend zijn hand op mijn buik had)

Groetjes,
Sara
(29w4d zwanger van 2 meiden)

Met 10/11 weken lijkt me echt niet kunnen, de baby heeft dan nauwelijks kracht en ledematen genoeg om uberhaupt stevig te kunnen bewegen.

Met 13 weken dácht ik ook wat te voelen (herkennen), maar achteraf was het dat toch echt niet, en waren het absoluut rommelende darmen. Met 16/17 weken voelde ik voor het eerst een duidelijke plop, zonder twijfel, ben nu zwanger van de tweede, 20 weken.

Bij mijn eerste zw. schap voelde ik het voor het eerst met 21 weken, toen lag wel de placenta aan de voorzijde, dus duurt het zowieso wat langer.

Susan, mv. Mila 19-2-2006

Ik voelde de baby rond de 17 weken echt goed, en voor anderen was het bij 19 weken voelbaar.

De 1e voelde ik denk ik rond 20 weken, de 2e al bij 11/12 weken en dat waren niet mijn darmen. Als ik mijn oudste optilde, dan kreeg ik echt een trap van binnenuit. Omdat ik het erg vroeg vond, ben ik mijn oudste vaker op gaan tillen en heb met hem lopen dansen na het skien en toen liet de kleine in mijn buik zich vaker voelen. En ze is nog steeds erg pittig. Ik ben nu bijna 14 weken zwanger en heb nu nog niets gevoeld, dus misschien weer een lief rustig jongetje.......

Terug
Bovenaan