Met hoeveel weken zijn jullie eerste kindjes geboren?

A

Anoniem

Guest
Heey meiden..

Inmiddels ben ik morgen alweer 38 wkn en ik heb maandag erg pijnlijke voorweeen gehad..ik dacht: nu kan het niet lang meer duren!! maar ze trokken weer weg met als gevolg dat ik nu al 3 dagen nonstop een gevoelige buik heb.
Het kindje zit wel al tussen mijn bekken dus hoop dat dat een teken is dat ik niet al te lang over mijn datum heen ga!

Maar nu was ik dus benieuwd met hoeveel weken jullie eerste kwam..want ze zeggen dat de eerste meestal langer blijft zitten
En dan wil ik ook nog vragen of jullie het een paar dagen van tevoren al voelde aankomen door bepaalde pijntjes ofzo!

Ik ben benieuwd

x Angela

Hoi Angela,

Mijn zoontje werd met 40w2d geboren. Ik heb buij hem helemaal geen voortekenen gehad. Met 40w had ik er genoeg van en heb mn mannetje aan het (ahum) werk gezet
De volgende ochtend werd ik wakker met lichte weeen die steeds sterker werden. Ik had die dag een afspraak bij vk en toen ik daar was had ik 1cm ontsluiting. Toen hebben ze me gestript en daarna werden de weeen steeds sterker. Het heeft wel nog tot de volgende ochtend (10.20uur) geduurt totdat hij werd geboren.

Ik hoop dat je gelijk hebt dat de eerste langer duurt, want heb er ondertussen genoeg van, helemaal omdat ik steeds voortekenen heb dat t gaat beginnen.

We wachten af....

Liefs Nika (38w4d)

hoi

mijn eerste kindje is geboren met 35 weken en 5 dagen maar ik hoorde wel dat je meestal eerst nesteldrang krijgt een of twee dagen voordat je moet gaan bevallen dat je het daar ook aan kan merken of het nog lang gaat duren of niet ik had dat niet omdat ik ook nog aan het werk was de dag voordat mijn dochter geboren werd ze is nu gelukkig wel thuis maar ze heeft wel tien dagen in het ziekenhuis gelegen.

groetjes sandan

Hoi Angela

mijn eerste kindje is met 34w en 1 d gebooren, ze weten niet waarom, soms gebuurt het gewoon. Ik was de dag voor heel erg verkouden geworden, s'avomds overgeven, daar na pijn in me rug ( achter af rugweeen) en om 1 uur zijn me vlizen gebroken en ik kwam achter dat laura in de vroegtwater heeft gepoept. In ziekehuis aan weeenopveker, 10 uur rugenprik en om 18.05 was ze geboren.

Ik ben vandaag uitgerekend, moet om half 4 op control ben beniewd als ze me kunen stripen. Ik kan echt niet meer, alles doet het zeer. Ik had afgelopen zondag pijnelijke voorweeen 3 uur lang op de 5-7 min. Hoop dat de kleine snel komt.

T lijkt dus wel of de eerste of echt Na 40 wkn komt of anders VOOR de 37 wkn haha...

Ik ben er echt klaar mee hoor..ik wil mijn kleintje zien en niet meer hoeven wachten.. ik moet dus nog 2 wkn en hoop dat die pijntjes enzo die ik nu heb wijzen op de aankomende bevalling,,,

En sex helpt dus echt?? Tenminste bij Nika wel :p Hoe kan dat eigenlijk he! Door t orgasme of door echt door de man?
Ik moet eerlijk bekennen dat k niet echt meer sexlust heb hoor haha.. komt doordat ik teveel bezig ben met die kleine denk ik!

Nou...ik hoop dat het bij jullie ook zo snel mogelijk gebeuren zal want denk dat we het allemaal wel zo';n beetje gehad hebben nu hihi!!

x an

hoi

Bij mijn dochter ben ik bevallen bij 39,6 wk en had eigenlijk geen voortekenen,na het avond eten kreeg ik wel wat buikpijn maar niet om te zeggen we gaan beginnen,en toen in d enacht om 1 uur naar het toilet moest en weer boven was voelde ik dat mijn vliezen gebroken waren en toen is het gelijk begonnen steken in buik en en rug,en toen een uur later heb ik vk gebld toen werd het allemaal heftiger,half 8 ben ik bevallen.ben nu wel beiwued of ik weer eerst mijn vliezen breek of dat ik eerst ween krijg.denk wel dat deze eerder komt.heb nu al wel flink wat ongi pijn etc. gr wendy 36,1

oja,we hadden wel twee dagen daarvoor nog sex gehad,dus misschien heeft dat wle meegeholpen had ook al sinds 38 weken 1 cm ontsluiting,en het is het sperma die het hem doet. maar je moet idd nog wel eef zin en puf hebben.gr wendy

Mijn eerste wou komen met nog net geen 34 wkn (weeen). Tegengehouden met weeenremmers maar kwam 2 weken later alsnog (vliezen braken).
Deze kleine wou komen met iets meer dan 35 wkn (weeen) maar ze stopte na 2 dagen in het ziekenhuis te hebben gelegen. Inmiddels ben ik 37 wkn en 4 dgn (met veel rust) dus je kan wel begrijpen dat ik onwijs blij dan ze zo lang blijft zitten.

Mams79
37 wkn en 4 dgn

Terug
Bovenaan