Met hoeveel weken zijn jullie eerste kindjes geboren?

Hallo allemaal!

ben eigenlijk van het oktoberforum, maar aangezien de kleine nog in mijn buik zit word het een novemberkindje.
Heb ook zo geleefd naar de uitgerekende datum, maar ben er al weer 6 dagen geleden aan voorbij gegaan. :(
De Vk vertelde me dat de meeste 1e babies na 40 wkn geboren worden en wel 7-10dgn na uitgerekende datum. Dus het is heel gewoon nog...
Toch wil ik mijn baby nu eindelijk zien!!! :)

Heel veel succes met de laatste loodjes allemaal

LARA 40+6

halootjes,

Bij de eerste ben ik bevallen met 39 wkn en 6 dgn, heb geen voortekenen gehad. Ik werd s'nachts in paniek wakker, omdat ik midden in een wee zat, Daarna was ik rustig omdat je de wee voelt aankomen.

wat betreft de sex, het zou een combinatie zijn van je iegen orgasme, waardoor de baarmoeder samentrekt. En in het sperma zitten hormonen die de bevalling kunnen opwekken. Maar schrijven ze overal, je kindje moet er toch ook rijp voor zijn, anders kun je sexen tot je een ons weegt

Groetjes Susan

Hoi!

Bij de eerste ben ik bevallen met 38 wkn & 5 dgn en ik ben nu 38 wkn & 6 dgn zwanger van de tweede. Hij is al sinds 35 wkn volledig ingedaald, maar dat zegt helaas niks over wanneer je gaat bevallen. Ook voorweeën zeggen niks, mijn moeder heeft 6 wkn lang voorweeën gehad voordat mijn zus werd geboren.
Er zit dus niks anders op dan rustig af te wachten en ga er maar vanuit dat het tot 42 wkn duurt, dan kan het alleen maar meevallen.    

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

Bij de eerste 41,1. BIj de tweede 39,2 . Kan dus alle kanten op nu.
Bij mij zit ze ook al ingedaald en heb al anderhalve week voorweeen. Volgens de vk zegt dit niets over wanneer je gaat bevallen. Kan nog prima twee weken duren.
Ik merk het wel.
Marike

De eerste kwam bij mij bij 37+3 en de tweede bij 40+1. Een groot verschil.

Hoi hoi, bij mijn zoon was ik  41 weken en 6 dagen zwanger toen ik opnieuw naar de  gyn moest voor controle. Na een echo bleek ik te weinig vruchtwater te hebben om nog langer rond te lopen. Dus de volgende dag ben ik ingeleid, s'morgens omzeven uur melden en om 20.50 was mijn zoon geboren. Nu ben ik 38 weken zwanger en hoop dat deze  eerder komt, maar ikheb er een hard hoofd in.
Gewoon maar afwachten dus.........
Groeten Tine.

hoi hoi
nou bij mij bliven ze steeds langer zitten.
de eerste werdt geboren met 38weken,de tweede met 38,3,de derde met 39,de vierde met 40 weken,en de jongste met 41,4 weken,dus je kunt wel nagaan hoe lang deze nog blijft zitten,hihi.
elke bevalling begon bij mij anders dus ben heel benieuwd hoe deze bevalling begint.
maar gelukkig beginnen ze maandag met strippen,en ook al wil dat niks zeggen ben er toch wel blij mee.
liefs sil

Hoi hoi,

Nou, de eerste kwam met 40 5/7 wk. Met 40 4/7 wk braken mijn vliezen, maar het was niet zo dat echt al het vruchtwater er in 1x uit kwam. Stroomde met beetjes. Hoorde wel toen ik in bed lag (alleen, mijn man had nachtdienst)  een knak en dacht nog: jeetje, het lijkt wel of mijn kindje iets breekt ..  Natuurlijk waren dat gewoon mijn vliezen die braken... (Uiteindelijk toch nog een keizersnede gekregen, omdat ik niet verder ontsluiting kreeg dan 7-8 cm en ik wel persweeën kreeg. Na 2x een half uur persen vonden ze het wel welletjes en kreeg ik een akute keizersnede.)
Van tevoren geen voorweeën gehad, voelde geheel niets.

De tweede kwam met ong. 38 wkn, geplande keizersnede.
Van tevoren 1x een avond voorweeën gehad.

Nu bij de derde ben ik 37 wkn zwanger. En al 2 x in de avond/nacht voorweeën gehad. Moet het nu dus extra rustig aan doen van de verloskundige en hopen dat het tot 15 nov. blijft zitten (dan is dus de keizersnede weer gepland.)

Groetjes Renata.

Terug
Bovenaan