Met hoeveel weken zijn jullie nou uiteindelijk bevallen?

Ok, iedereen hier is in augustus uitgerekend, maar hoeveel weken was je nou toen je kindje geboren werd? En had je een spontane bevalling, of een inleiding, en was het een normale bevalling of een keizersnee?

Ik kan niet wachten gewoon tot ik mijn kindje in mn armen kan houden en ben echt benieuwd hoe het jullie is vergaan!

xxx Mara

40+2 weken

Hoi Mara,

Ik was 39+1 wk toen de weeën spontaan begonnen. Grappig feitje is dat onze oudste zoon ook met 39+1 wk is geboren. De bevalling heeft in totaal 8.5 uur geduurd. Ik ben wel in het ziekenhuis bevallen omdat ons zoontje uit het bekken was gekropen en schuin was gaan liggen. Doordat zijn hoofdje niet op de "uitgang" drukte hadden de weeën geen effect en ontstond er geen ontsluiting. In het zh hebben ze hem terug in mijn bekken geduwd waardoor de weeën wel effect kregen gelukkig. Als dat niet was gelukt had ik een keizersnede gehad. De bevalling is verder normaal verlopen en met een kwartiertje persen was Stef geboren.

Sterkte nog met wachten! Ik duim voor je dat jullie kindje niet lang meer op zich laat wachten en dat jullie snel kunnen gaan genieten.

Groetjes,
Susan

Ik was 20 aug uitgerekend. Mick is via een keizersnede gehaald op 38+6 dagen.
En maar goed ook want hij woog al 4125 en lag zo vast in mijn ribbenkast, dat hij nooit gewoon geboren had kunnen worden.
Bij de eerste was ik 15 dagen over tijd....en dat is me gelukkig gespaard gebleven.

groetjess manon

hallo mara
ik ben van ons tweede kindje bevallen op 1 augustus,
ik was toen 39 weken en 5 dagen heel toevallig ben ik met ons eerste kindje bevallen met 39 weken en 5 dagen.
mijn eerste bevalling heeft 5,5 uur geduurt en mijn tweede bevalling 4 uur en 5 min.
allebei thuis.
alvast succes met je bevalling.
groetjes mascha

hallo mara
ik was toen 39 weken en 5 dagen heel toevallig ben ik met ons eerste kindje bevallen met 39 weken en 5 dagen.
mijn eerste bevalling heeft 5,5 uur geduurt en mijn tweede bevalling 4 uur en 5 min.
allebei thuis.
groetjes mascha

hallo mara
allebei thuis.
groetjes mascha

hallo mara
allebei thuis.
groetjes mascha

Terug
Bovenaan