Met hoeveel weken zijn jullie nou uiteindelijk bevallen?

hallo mara
ik ben van ons tweede kindje bevallen op 1 augustus,
ik was toen 39 weken en 5 dagen heel toevallig ben ik met ons eerste kindje bevallen met 39 weken en 5 dagen.
mijn eerste bevalling heeft 5,5 uur geduurt en mijn tweede bevalling 4 uur en 5 min.
allebei thuis.
alvast succes met je bevalling.
groetjes mascha

Hallo,
Ik ben bevallen met een zwangerschapsduur van 36weken en 4dagen..
Het zou ingeleid worden op maandag 4augustus, maar zondag 3augustus kwamen de weeen van zelf en ben k niet meer ingeleid!!
bij mijn 1e kindje ben ik bevallen met zwangeschapsduur van 39weken en 2dagen
en heeft de bevalling zelf 5ur geduurt met 14minuten persen..
by Quinn heb ik er drie kwartier over gedaan met 3minuten persen!!

Wat ook apart is..: onze 1e zoon is geboren op zondag 03-12-2006
                                                  : Quinn is geboren op zondag 03-08-2008
ze schelen precies 20maanden van elkaar

Hoi Hoi!

Bedankt voor jullie reacties. Hier nog steeds niks. Al hd ik vanmiddag mijn eerste harde buik! Uiteraard hoopte ik dat er nog meer zouden volgen... maar dat is (nog) niet het geval. Zucht, deze baby neemt de tijd, het zal wel ergens goed voor zijn hé...
Ik hoop niet dat dit op een inleiding uit gaat lopen....

xxx Mara

Ik ben ingeleid bij een zwangerschapsduur van 41 weken en 5 dagen.
Was op 5 augustus uitgerekend maar onze Nick is geboren op 17 augustus.
Na toucheren bleek dat ik al 5 cm ontsluiting had. Dit na al verschillende keren buikkrampen en weeën te hebben gehad vanaf 37 weken en 2 keer gestript te zijn. Helaas heeft het nooit doorgezet. Om 11.30 vliezen kunstmatig gebroken en om 12.10 uur aan het infuus. Rond 16.30 uur had ik volledige ontstuiting en mocht ik mee gaan persen. Helaas kwam de gynaecoloog met het nieuws dat het persen weinig af deed omdat Nick achter mijn schaambeen bleef hangen.
Ik moest geholpen worden.
Nick is gehaald met de vacuumpomp. Hij had zijn navelstreng strak om zijn nekje en kwam hierdoor blauw ter wereld. Hierdoor moest hij snel ter wereld komen en ben dus ondanks de knip verder gescheurd. Ook had hij in het vruchtwater gepoept. Ik wilde graag thuis bevallen, dus is het maar goed geweest dat ik al in het ziekenhuis was...
Ben nu lekker aan het genieten van onze knul waar ik smoorverliefd op ben!!!

Liefs Mootje

Terug
Bovenaan