Met Iljany naar Ballorig

Nou als ik dan vrij heb kom ik graag die  kant op.Op dit moment 5 zwangere en 1 man personeels tekort dus hoop dat  ik dan  nog vrij heb en  Chloë ook een keerjte mee kan spelen.

ik hoor de datum wel

groetjes pally    

Klinkt goed! Als de datum ons uitkomt zijn we van de partij!
Groetjes Laura en Thom

Hiya mommas!

Nou net ff mijn vader gebeld enne ik kan op alle twee de data hoor, zowel 7 als 8 december is prima. Ik begreep dat Susan alleen mee kon op de 7e? Dus laten we daar dan vanuit gaan. Maar als er meer dames beter op een andere datum kunnen, lemme know!
Oh en ik heb ook ff geprobeerd op te zoeken welke bus daar stopt maar ik kan het niet vinden, weet iemand of het erg ver lopen van het treinstation is?
Misschien is het een plan om te melden welke datum jullie het beste uit komt? ik hoor het wel.

Ajuus, ilja

Ik kan 7 en 8 december. En er is vast wel iemand die even snel heen en weer wil rijden en haar eigen kleine achterlaten bij de groep als het onhandig te reizen is. Of iemand die mss een extra stoeltje heeft?

Das lief maar ik heb een autostoeltje hoor, daar moet Max in zitten in het vliegtuig, dus dat ding moet zowiezo mee

Heee Ilya,

Nou, das lekker flexibel van je vader!! Heb om het overzichtelijk te houden toch maar even een nieuwe topic aangemaakt, gewoon 7 of 8 december aangeven, lekker duidelijk. Hopelijk voor mij gaan de meeste stemmen naar de 7e haha. Want buiten dat ik het erg leuk vind jou te ontmoeten, zijn er nog een heleboel anderen die ik ook graag zou zien.

Fijne dag verder!
Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan