met of zonder kinderen op vakantie?

ooo ik moet er niet aan denken zonder ons meisje.
Als ik nu een x bij uitzondering bijvoorbeeld vrijdag middag en zaterdagavond weg moet, heb ik al buikpijn en voel ik me al schuldig :S
tja kan er niets aan doen.
Maar voor mij hoort ze er voort helemaal bij! Dus of samen op vakantie of niet....
Over 2 weekjes lekker naar Center Parcs, kan ze lekker spetteren in het water, en wij ook relaxen! X

Wat mij betreft graag af en toe week-endje alleen weg en dan oma laten oppassen, langer dan dat houd ik denk ik ook niet vol, maar het is wel heerlijk vind ik even weer met z'n tweeen, groetjes

Ik zou Maud voor een lange vakantie nooit kunnen missen maar...een lang weekend of een weekje...is helemaal niet slecht voor je relatie en om eens je zinnen volledig op iets anders te kunnen richten zodat je daarna weer super veel energie hebt voor je kindje. (lekker uitslapen etc.)
Opa's en oma's vinden het meestal ook wel geweldig en gaan ook leuke dingen ondernemen met het kind wat dus echt niks te kort komt dan! Ik ben dit jaar zelf al 1 week op kamp geweest toen Maud 5 maanden oud was en dat vond ik van tevoren wel lastig maar toen ik eenmaal weg was had ik toch wel heel veel plezier, ook al moest ik wel aan haar denken en..er bestaat ook nog zoiets als de telefoon.

Terug
Bovenaan