Met of Zonder?

Dat mag je zeker vragen.
Mijn cyclus bleef uit en omdat ik ooit eerder door een ontstoken eierstok endometriose bleek te hebben, kon ik nu dus snel terecht bij de gynaecoloog.
Echo -> veel blaasjes maar geen eisprong.

Lang traject met hormoonpillen etc volgde totdat ik bijna letterlijk gek werd. Toen even een time out.
Half jaar later ofzo hebben ze het teveel aan blaasjes doorgeprikt, weer half jaar later 1e menstruatie.
Toen vrij snel zwanger maar ging mis met 6 weken.
Ze zetten je super snel weer aan de pillen en dan ben je al uit je doen dus ga je er maar in mee. Totdat ik voelde dat die pillen juist tegen hielden, want mijn lichaam kon het eerder ook al zelf.
Gestopt met alles en maand later zwanger.
Na deze zwangerschap geen pil oid meer gebruikt.
Alleen in het begin condooms. Daarna hebben we het maar op zijn beloop gelaten en kwam er weer geen cyclus.
Omdat het toen lang duurde voordat ik weer bij de gyn terecht kon om even te checken of alles oké was, ben ik gestart met DCI van ovabalance en toen was de cyclus zo terug en binnen 3 maanden weer zwanger van de 2e.

Als je het niet vertrouwd dan gewoon een doorverwijzing vragen om een echo. Ik vond het altijd een fijn idee om even "binnen" te kunnen kijken of alles nog was zoals ik dacht.
 
Oh heel traject ben je aangegaan, vervelend maar fijn dat het toen beter ging.
Ik mag ook nog niet te snel roepen hoor maar ik heb altijd wel een gevoel gehad dat het bij mij niet zomaar zou lukken, gewoon een gevoel.
Ben nog maar 1,5 maand verder dus ik wacht nog zeker paar maandjes af. Als ik dan nog niet ongesteld ben stap ik zeker naar de huisarts :) thx!!!
 
Terug
Bovenaan