met verlof

Wanneer gaan jullie allemaal met verlof?

Ik heb gekozen voor 4 weken van te voren, heb een kantoorbaantje dus moet ik wel volhouden hoop ik.

Dus nu aan het aftellen 5 september en dan lekker verlof! als alles klopt en goed gaat heb ik er nog 1 week vakantie achteraan geplakt zodat ik in het nieuwe jaar pas hoef te beginnen.

ik probeer 4 weken van te voren, werk in de zorg dus ben benieuwd of ik dat ga redden met al die vakantiedrama's:) gaan in de zomerperiode met 1 dienst minder draaien om de boel draaiende te kunnen houden.

Ik denk dit keer 5 weken van te voren. Heb een kantoorbaan maar vorige keer was het tot op me tandvlees... Toen heb ik tot 4 weken door gewerkt.
Moet wel zeggen, toen werkte ik 36 uur en nu 21. Dus ik kijk wel. Misschien toch tot 4 weken. Daarna nog verlof van mezelf en dan 1 februari weer beginnen!!

Ik heb eigenlijkgeen keus.
Ik werk in het onderwijs en na de zomervakantie zouden mijn zes weken in kunnen gaan. Als ik dan voor vier weken zou kiezen, zou dit betekenen dat ik anderhalve week met een nieuwe klas start en dan de invaller laat starten.
Dat is voor niemand een succes, dus wordt het automatish 6 weken verlof voor die tijd.

ik ben gastouder aan huis heb een verstandelijkbeperkt kindje en die is autistisch ik heb ook 4 weken verlof voor die tyd en hoop dan half januari weer te beginnen

Ik heb een afwisselende baan in een supermarkt;) en ga 4 weken van te voren met verlof. zolang dat haalbaar is natuurlijk;) Wanneer we weer beginnen zullen we dan zien;)

ik ga 6 weken van te voren met verlof. ik heb geen keus zit nm al volledig in de ziektewet en kom daar in mijn zwangerschap niet meer uit (bekkeninstabiliteit ).
ik ga in de week van 19 september met verlof.
en doordat ik al mijn vakantiedagen nog heb dan dit jaar denk ik dat ik de 3 weken na mijn verlof erbij neem. als dit kan dan hoef ik pas eind januari te beginnen.

Ik ben huismoeder dus heb hier niet mee te maken. Vorige keer toen ik zwanger was werkte ik wel, maar toen zat ik de helft van de tijd in de zw ivm bekkenproblemen, en ben daarna toen ik 2 weken werkte vrij snel weer gestopt, omdat onze dochter vaak ziek was.

Terug
Bovenaan