met verlof

Ik ben momenteel mijn studie aan het afronden en mijn parttime baan konden ze na volgende maand niet verlengen in verband met een vacaturestop. Ik heb dus 'verlof' vanaf juli. Wel heb ik al een nieuwe baan aangeboden gekregen vanaf februari 2012 :) Gelukkig part-time (20 uur) zodat ik ook genoeg tijd heb om bij mijn kleine spruit te zijn.

ik heb ook 4 wken van te voren maar werk in de kinderopvang dus is maar de vraag of dat lukt en anders maar wat eerder. was geen probleem ook niet dus dat is mooi.

ik heb ook 1 of 2 weken verlof erna zodat ik ook idd pas in het neiuwe jaar hoeft te beginnen ideaal.

ik werk in de kinderopvang en ga 6 weken van tevoren met verlof. er is niemand die het tot 4 weken hebt gehaald en ik vind 6 weken wel lekker hoor.
26 aug is me laatste werkdag en ik plak na bevallingsverlof wat vakantie aan en dan hoef ik pas 3 januari te beginnen. Heerlijk!!!

Ik werk bij een supermarkt en ga 6 weken van te voren met verlof, ivm bekkenproblemen.
Normaal doen wij alle voorkomende werkzaamheden dus zowel vullen als kassa.
Maar omdat ik dus problemen met m`n bekken heb laten ze mij alleen nog maar kassa draaien en dat zijn dagen van 10u tot 19u.

Vorige keer heb ik ook geprobeerd tot 4 weken van te voren te werken, alleen werd onze zoon 2 weken eerder gehaald. Dus het was een korte aanloop voor de bevalling.

Aangezien er nu weer kans op is ga ik dus 6 weken van te voren.

Hopelijk begin januari pas weer aan de slag, liefst zelfs later.

Terug
Bovenaan