Met wie praten jullie er over?

hallo, ik heb het wel verteld aan mijn beste vriendin. zij wil ook graag een kindje maar ze gaan eerst trouwen volgend jaar dus ze wacht nog even. maar er over praten vind ze wel al leuk en ik vind het wel fijn om ook met iemand anders te kunnen praten. als ik even de balen heb omdat ik weer ongi ben geworden dan bel ik haar even om even te kunnen klagen. dat is heel fijn. vrouwen begrijpen sommige dingen toch beter als mannen. verder heb ik het aan niemand verteld.

De enige met wie ik het oevr zwanger worden heb zijn jullie.
Ik heb een ontzettend lieve vriendin die het erg leuk zou vinden al ik zwanger zou zijn, maar ik heb haar niks verteld over onze kinderwens.
De reden is dat ze heel bezorgt is en waarschijnlijk steeds zal vragen of het al "zover"is.

Oja, mijn vriend weet ook van onze kinderwens

Mijn famillie weet wel dat ik een 2de kindje wil, ze weten alleen niet dat ik bezig ben. Mijn beste vriendin weet het wel en met haar heb ik het er ook over. Kan bij haar mijn ei kwijt. Mijn schoonmoeder is er per ongeluk achter gekomen door mijn medicijnen die ik had laten slingeren in huis. Ik wilde het eigenlijk aan niemand vertellen omdat het bij mijn 1ste 18mnd duurde en je dan steeds te horen krijg en en en , weet je al wat. Daar werd ik toen echt gek van.

Succes
Liefs Patricia

Hoe langer we bezig zijn hoe meer mensen het weten. Ouders hebben denk ik wel een vermoeden.

ik heb het er ook over met een paar goede vriendinnen. Het argument 'dat je niet kan weten hoe lang het duurt' is juist een reden om het met hen te delen. Ik vind het fijn om ze te betrekken bij de hele zwangerschap en zo'n aanloop hoort daar ook bij. Ik vind ook veel steun: en denk ook juist dat het heel fijn is om met hen te praten mocht het lang gaan duren (ze weten er dan tenminste al vanaf).

wij hebben toen ik stopte met de pil toen ik van mijn eerste zwanger was, gewoon tegen iedereen gezegd dat ik was gestopt met de pil, dat is me zo onwijs slecht bevallen, want elke maand was het van en ben je als zwanger, ik werd er gek van, nu gaan we voor nr. 2 en ben in maart al gestopt met de pil en er is niemand die dat weet behalve me vader en me man en jullie allemaal. Ik krijg bijna elke dag te horen moet je nog geen tweede en dan zeg ik maar dat we nog effe wachten en volgend jaar kijken

xxxx

Je kan ook gewoon zeggen dat ze het vanzelf horen als het zover is. Dat heb ik gedaan!

He hallo,

Wij hebben het ook aan niemand verteld dat we bezig zijn. Wat het extra lastig maakt is dat mijn schoonzusje rond de tijd dat wij 'begonnen' haar kindje is verloren door het HELLP syndroom tijdens de zwangerschap in de 6e maand. Beetje ingewikkeld dus, we konden toen niet ineens aan komen zetten met onze kinderwens....
Verder is niemand in onze vriendenkring nog bezig met zwanger worden (voor zover wij weten natuurllijk) sterker nog, de meesten zijn nog happily single. Dat maakt het wel lastig af en toe, je wil toch wel eens je ei kwijt enzo. Gelukkig hebben we hier elkaar nog, ik vind het erg prettig om er hier met jullie over te babbelen

Groetjes Sindarin

Terug
Bovenaan