met zn 4e zwangerr! Ongelovelijk.

Ik hoop heel erg voor haar dat het beter afloopt dan bij mij. Ik had ook gelijk geen zere borsten enz meer waardoor ik zeker wist dat het mis was.

We gaan gewoon weer met goede moed aan de klus. Eerst maandag naar het zh om te kijken of alles schoon is.....

ja bij mn schoonzusje zet het helaas door. Ook van mijn zus hoor ik net dat ze bruinverlies heeft... gaat lekker zo. Ik voel me ook zo vreselijk onzeker. Nou hun straks een mk en ik geen baby op de echo dan gaan we van 4 zwangere naar 1 zwangere.... Ik moet wat positiever denken. Heb geen bloedverlies niks alleen geen klachten behalve de borsten dus zooo onzeker en omdat hun nu bloeden ben ik nog onzekerderpfffffff grrrr helluhppp

Ach jeetje meid wat ontzettend klote zeg! Probeer positief te blijven.... jij ziet maandag een goed gevuld vruchtzakje let maar op!

Ik ga heel hard voor je duimen dat alles goed mag gaan!

thnx beauty,

Vandaag zominmogelijk surfen.. zeg ik nu ik al om 10 voor half 9 hier zit. Mn zus der bruin verlies gaat beter der temp is 36,9 hoop dat het goed zit.

Niet surfen meid daar wordt je niet vrolijk van! Hopelijk komt het voor jullie allemaal goed...... Ik duim heeeeel hard!

Geniet toch een beetje van vandaag........ Ik moet morgen ook naar het zh, wel beetje spannend of alles schoon is en dubbel...... Zou mijn eerste echo krijgen :-(

Terug
Bovenaan