Meteen er voor gaan als je net bent gestopt met de pil??

Hallo,

Wij zijn er direct voor gegaan ik had zoiets van de eerste 2 rondes lukt het zeker niet........... maar ik zit nu in ronde 2 en moet zeggen dat ik toch een stuk fanatieker ben dan dat dacht, ik had gedacht vrij nuchter te zijn en zoiets van, nou ja we zien wel wanneer het zover is.
Maar intussen ben ik er 24 uur per dag mee bezig en bizar gewoon.

Dus ik zou er gewoon meteen voor gaan hoor, ik zou het geduld toch niet hebben om te wachten.

Succes

Hi Sting,

Nou we zijn er in ieder geval uit dat we er gewoon voor gaan , want wachten kan ik toch niet...Ik vind het allemaal reuze spannend (nu al..haha). Het is inderdaad wel wat jammer dat je niet precies weet hoe lang je cyclus daadwerkelijk is, maar zenuwachtig blijf je toch wel denk ik.. Nou ik hoop voor jou dat het in ene raak is..
Succes!!!!!

Liefs Skilte
quote: Sting reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2005 07:16:20'));

Hoi Skilte,

Ik ben ook direct begonnnen met klussen na het stoppen met de pil. Ik ben 18 maart gestopt en had gisteren mijn NOD (ben nu dus 1 dag overtijd). Het enige nadeel is dus dat dit niet perse hoeft te betekenen dat ik zwanger ben maar dat mijn cyclus zonder de pil gewoon wat langer is.

Ik wens jullie in ieder geval heel veel succes en hopelijk heb je hier wat aan.

Liefs,
Sting

Hoi,
NOu  we gaan er ook zeker voor, ik kan gewoon niet wachten...Het spookt de hele dag door mijn hoofd, en dat nu al nu ik er nog maar net  mee bezig ben,  
Dat kan nog wat worden hahaha  
Jij ook succes he...

Terug
Bovenaan