<p>Hallo allemaal, Ik ben Annabel en heb al lange tijd klapperende eigerstokken. Mijn vriend en ik hebben begin dit jaar besloten er voor te gaan. Ik ben in februari gestopt met de pil, had een onttrekkingsbloeding, en daarna starten het ontpillen. Mijn vriend en ik besloten om de natuur zijn gang te laten gaan. Niet echt proberen, maar ook niet voorkomen. Na een week of 5 was er nog niets gebeurt dus deed ik een test, negatief. Dit had ik ook wel verwacht. Ik had wat klachten gehad maar dat was ook passend bij ontpillen en een komende menstruatie. Maar nu bijna nog een maand later, alle klachten verdwenen. Er is geen teken van komende menstruatie, maar ook niet van iets anders. Nou besloot ik vanmorgen toch even te testen. Fijn om het even zeker te weten. En tot mijn grote schok sprong er bijna meteen een dik kruis in dat venstertje! Mijn vriend was niet eens thuis en nu zit ik hier met die test! Ik probeer al de hele ochtend normaal te doen maar heb dit onwijs rare gevoel, onwerkelijk, angstig, blij, raar. Daarom dacht ik, ik schrijf het even van me af. Mijn vraag aan jullie die al verder zijn dan ik: Hoe zijn jullie er achter gekomen? en wat ging er door je heen? was partner erbij of niet? ik ben heel benieuwt naar jullie verhalen. Liefs!</p>