meteen raak?

Van harte! Hier na een ongesteldheid, maar ook zonder gepuzzel of iets. Ging met mijn moeder paar dagen op vakantie en had ervoor wat vage klachten, maar na 5 jaar spiraal en pas 1 halve ongesteldheid dacht ik dat ik me aanstelde. Voor de zekerheid test gedaan, die was negatief. Op vakantie nog wijntjes gedronken ect, tot ik na drie dagen dacht ‘mijn lijf is wel echt anders!’. Bij thuiskomst toch maar nog een test en inderdaad knalstreep.
Mijn vriend was er niet, had ook niet verwacht dat het al echt positief zou zijn. Heb snel een rompertje gekocht en ingepakt en gedaan alsof het een vakantie-cadeautje was. Toen hij het uitpakte zei hij heel lief ‘Ik weet dat je het graag wilt lieverd, maar zo snel gaatvhet niet en dat is ook niet erg..!’ 
Toch wel... Van harte! 

Gefeliciteerd! Hier ging het ook zo snel. Na bijna 20 jaar anticonceptie dacht ik dat mijn lichaam echt wel even nodig had om in balans te komen. Ehh.. niet echt dus. Na een paar weken was ik zwanger. Mijn vriend kon het bijna niet geloven haha. Hij was ook niet thuis en ik belde hem op zijn werk. Hij was zo blij! 
Ben benieuwd hoe jouw vriend reageerde. ?

Terug
Bovenaan