Methode voor geslachtsberekening

<p> Hallo dames, ik heb een methode voor het berekenen van het geslacht. Als je zwanger bent geworden van de ovulatietest, vertel me dan de datum en het tijdstip waarop je die test hebt gedaan, niet de piekdatum, maar volgende test. Piek test is 2 donkere strepen en als je de volgende dag test wordt de test wat waziger ik hoop dat ik het heb kunnen uitleggen. Met benieuwd of deze methode uitkomt</p>

Hoe weet je nou of je zwanger bent geworden op het moment dat de ovulatietest positief was of niet ??‍♀️ We hadden de gehele cyclus regelmatig seks. Geen idee dus wanneer de bevruchting plaats heeft gevonden. De termijnecho kijkt alleen naar de lengte van het kind.

Daarom vraag iki naar de datum van de ovulatie test 
na je menstruatie begin je met de ovulatie test na paar dagen wordt het t streepje even donkerder als c streepje volgende dag test je weer t is nog donkerder dan c streepje volgende dag nog een test en t streep je is niet meer zo donker als c streepje die test is belangrijk de dag na je pik waar het streepje niet zo donker is en de tijdstip is belangrijk datum en tijdsstip 

Hahahahahahahaha wat een onzin. Speciaal voor deze post lid geworden van het forum zeker? 50% kans dat hij of zij gelijk heeft. Ga lekker ergens anders mensen lastig vallen. Doei!
En voor wie wil weten wat voor geslacht t wordt, dat kun je via een echo of NIPT incl geslachtsbepaling te weten komen. En anders na de bevalling.

[quote quote=10407220]Daarom vraag iki naar de datum van de ovulatie test na je menstruatie begin je met de ovulatie test na paar dagen wordt het t streepje even donkerder als c streepje volgende dag test je weer t is nog donkerder dan c streepje volgende dag nog een test en t streep je is niet meer zo donker als c streepje die test is belangrijk de dag na je pik waar het streepje niet zo donker is en de tijdstip is belangrijk datum en tijdsstip[/quote]
Na een positieve test stop je met testen ??‍♀️

Terug
Bovenaan