Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
BenB, daar ben ik het niet mee eens. Niet iedereen heeft een piek van 1-2 dagen, bij mij kan die 5 dagen duren, en mijn menstruatie komt altijd 16 dagen nadat de test weer negatief is. Dus ik test door tot hij negatief is, want mijn piek kan 2-5 dagen duren.
[quote quote=10407285]BenB, daar ben ik het niet mee eens. Niet iedereen heeft een piek van 1-2 dagen, bij mij kan die 5 dagen duren, en mijn menstruatie komt altijd 16 dagen nadat de test weer negatief is. Dus ik test door tot hij negatief is, want mijn piek kan 2-5 dagen duren. [/quote]
Dan zijn je testen te gevoelig. Lees de bijsluiter maar eens
BenB, ik gebruik de minst gevoelige testen op de markt. Ik heb die bijsluiters helemaal doorgeplozen (van diverse merken).
Maar het klopt inderdaad dat mijn hormoonniveaus gewoon wat anders liggen dan waar die testen voor gemaakt zijn. Bij mij betekent een positieve test dus niet hetzelfde als wat er volgens de bijsluiter aan gekoppeld moet worden (of volgens de biologieboekjes) maar ze helpen me op deze manier toch om mijn cyclus te voorspellen.