Methodes voor geslachtsbepaling bij jullie succes gehad?

A

Anoniem

Guest
Hi,
first of all: ik ben niet op zoek naar een discussie, alleen benieuwd of bepaalde methodes zoals de dieet-en timingmethode of andere methodes bij jullie succes hebben gehad bij jullie kindje? Of wat jullie daarvoor hebben moeten doen of laten. Ben benieuwd!

wij hebben niks aan geslachtsbepaling gedaan gewoon laten we eerst maar zien of zwanger worden lukt.
Wat ik nog wel steeds leuk vind is dat ik al vanaf week 12 bijna 100 procent zeker wist wat het zou worden. Een vrouwtje op mijn werk is altijd heel goed in dat soort dingen te voorspellen. Voor zover wij weten heeft ze het nog nooit fout gehad. Ze heeft zelfs bij sommige begeleiding(ze heeft een verstandelijke beperking) geraden dat ze zwanger waren. Terwijl degene het zelf nog geen eens wist of net een paar dagen.
 Dus toen ze me vroeg of ik een meisje ging krijgen wist ik dat ik niet naar jongenskleertjes hoefde te gaan kijken.

Oke, wat grappig joh. Ik had bij mijn kleine ook sterk het idee dat het een ventje werd, en dat was ook zo. Ja ik kan er niks aan doen maar ik zou echt dolgraag een meisje willen, zodra het moment daar is om voor een 2de te gaan. Ik wil dat zoooooo ontzettend graag, soms zou ik wel bijna een jurkje alvast willen kopen want ik laat na de boys afdeling stiekem altijd m'n ogen afdrijven naar de girls afdeling.

nee ook bij ons gewoon eerst eens gekeken of het zou lukken,en ja t was heel snel raak.
9mnd lang overtuigd dat we een jongen zouden krijgen..ik was al bevallen baby lag al even bij me..goh laten we even kijken wat t geslacht is..een meid.dus een voorgevoel zegt niet altijd wat.

heb laatst eens op de geslachtsvoorspeller v peng gekeken..en bij ons klopte die en bij nog 10 mensen wat ik heb ingevoerd..

je gaat naar;babystartpagina....dan aan de linkerkant heb je een kolom met rubriek;zwangerschap...en dan chinesevoorspeltabelj/m.
ben benieuwd..laat je t effe weten of die klopte??doeiiiiii

Ja zeg! Het klopt 3 x zelfs, gewoon griezelig goed. Ik ga um onthouden...

hoi hoi

bij mij gaf die chinese voorspelling aan (net als vele andere voorspellingen en testjes enzo enzo) dat ik een meid zou krijgen

Maar heb toch echt een jongen

ik denk dat je er niks aan te willen hebt en dat de natuur het gewoon bepaalt

denk niet dat er een methode voor is.

denk ook maar goed ook

maar wensen mag altijd

groetjes moekje

Terug
Bovenaan