Methodes voor geslachtsbepaling bij jullie succes gehad?

quote: joybink reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-01-2008 13:32:23'));

je gaat naar;babystartpagina....dan aan de linkerkant heb je een kolom met rubriek;zwangerschap...en dan chinesevoorspeltabelj/m.

Ik zie helemaal geen linkerkolom met zwangerschap staan

Dankjewel Janine.

Bij ons klopt het niet... Dylano is echt een jongetje, haha!!

hoi,

volgens de chinese astrologie voor geslachtbepaling had mijn dochter een jongentje moeten zijn dus toen ik uiteindelijk na zeven maanden te horen kreeg dat ik een meisje kreeg was ik echt heel verbaasd omdat iedereen zei je krijgt een jongentje en zelf heb ik het tig keer gecheckt , maar ik was natuurlijk wel zwanger van een tweeling een tweeeigen tweeling en omdat ik geshockeerd was van het feit dat er een overleed met 18/19 weken zwangerschap was ik te laat om vast te laten stellen wat het geslacht was dat hadden ze via een bloedtest kunnen achterhalen maar op dat moment stond ik daar niet bij stil was alleen maar bezig met hoop dat het met e andere goed blijft gaan maar dan nog als het dus zou kloppen dan had ik misschien twee jongentjes moeten krijgen dus echt waarde hecht ik niet meer aan die zogenaamde voorspelingen je heb maar twee soorten dus de kans is altijd 50/50

groetjes Bianca

BIj mij klopte het dus niet. Volgens hun zou het een jongen worden. nou het is een rasechte meid hoor.

Terug
Bovenaan