Methotrexaat injectie en weer zwanger worden

Gefeliciteerd gebruiker10104614 met je zwangerschap! Wat een heftig traject voor jou maar fijn dat het nu toch gelukt is! Ik hoefde zelf maar 3 maand te wachten omdat ik maar 1 injectie heb gehad. 
@Avb89 Heftig hoor! Ja dat vind ik ook, het is zeker een heftig traject.. en begrijpelijk als je zolang bezig bent, heb wel hetzelfde. Voor me BBZ waren we 10 maand bezig, dus hoop niet dat het weer zolang duurt.. 
Fijn dat je de angst niet hebt dat het weer verkeerd is, er inderdaad positief in gaan. Ja mij hebben ze toen ook gezegd dat ik met 5 a 6 weken een echo kan krijgen zodat ze in iedergeval kunnen zien of het in de baarmoeder zit, begrijpelijk dat je dit gaat doen. Heb je al een afspraak?
Probeer zeker allebei van jullie zwangerschap te genieten en ik hoop dat mijn zwangerschap niet lang meer op zich laat wachten! 
 
Nee zit nog niet over Mn NOD zondag pas dus als het blijft bel ik maandag meteen.
ik wil wel echt snel duidelijkheid.
nu veel steekjes in Mn onderbuik en lies vorige x niet verder nergens last van dat vind ik wel spannend vorige x ook niet
ma het is ook heel vroeg nog.
 
ja probeer je niet gek te maken hoor ik had voor dat ik Mn vruchtbare dagen had deze maand een heel machteloos gevoel dacht moet iets hebben voor afleiding want ben heel gefocust op zwanger raken.
veel gepraat samen leuke dingen gedaan toen kwam ik weer beetje bij zinnen?
 
Oh ja logisch snap ik, eerst even je NOD afwachten. Spannend die steekjes hoor wel veel dat de meeste dit wel hebben dus is vast een goed teken! 
Nee doe me best haha, de 2 weken na de menstruatie toe duren altijd wel lang en denk er dan wel vaker aan omdat je echt dom zit te wachten haha maar goed opzich kom ik er nog wel doorheen. Hoop alleen van harte dat het niet weer 10 rondes duurt.. 
 
Nee hoop ik ook echt niet voor je het voelt als of ze het liefste je diepste verlangen wat je had plots afgepakt word vreselijk.
Nu is de wens nog groter ik snap je gevoel!
 
Terug
Bovenaan