(mexicaanse) griep en zwanger

Ik ben op dit moment 20 weken zwanger en twijfel heel erg of ik een griepprik moet gaan nemen i.v.m. de Mexicaanse griep.
Welke zwangere vrouwen hebben wel / niet een griepprik gehaald en hoe staat men daar tegenover?
Ik hoor het graag eens

Nou ik volle moet de prik gehaald. De dag er na niet helemaal lekker. Denk komt vast van de prik. Einde van de dag toch koorts dus de huisarst gebeld. Ja mevrouw u heeft de verschijnselen van de mexicaanse griep. We gaan u testen. Na een test bleek dus dat ik de mexicaanse griep had.
Ben nu een week verder en heb geen griep klachten meer. Wel ben ik nog erg moe en het hoesten blijft aan houden.
Dus voor mij geen 2e de vaccinatie.

Hey Carola,

Beterschap gewenst!! Wat vervelend dat je nu zo beroerd bent, ik hoop dat je snel opknapt.
Ik heb me laten inenten en helemaal nergens last van gehad. Ik vond het een moeilijke keuze, maar ben blij dat ik het heb gedaan!!

Liefs sonja

hoi, ik heb zojuist te horen gekregen dat ik de mexicaanse griep heb.erg vervelend.ik ben nu 28 weken zwanger.Mijn dochtertje is ook ziek maar heeft t nog niet zo ernstig.zij krijgt dr prikjes as maandag.

Terug
Bovenaan