Mexicaanse griep

Ook ik heb de knoop doorgehakt en ben vanmiddag de prik gaan halen. Tot nu toe geen klachten.
Mijn vk raade het sterk aan te doen.
Heb wel lang getwijfeld, zeker door alle spook verhalen op internet en in de media.

Groetjes, petra.

Hi,

Hier een mama uit februari.
Allereerst een vraag: Als je je laat inenten na de bevalling, dan zitten toch ook alle stoffen in je bloed en komen dus in je bv? Net zoals die stoffen tijdens de zwangerschap via je bloed bij je kindje kunnen komen?

Ik twijfel heel erg. Heb heel stelling nee geroepen, maar mijn ha heeft roet in het eten gegooid. Ik ben iemand die nogal last van de longen kan hebben (heb niet voor niks Q-koorts gehad) en deze griep schijnt zich nogal op de longen te richten. Vandaar dat het voor mezelf ook beter zou zijn om de prik te halen. Dus niet alleen vanwege de kleine longinhoud en de hoge koorts. Maar ik weet het dus niet meer.

En dat van die partner.... Goed idee... ik zal het er hier over hebben. Want als ik me moet laten enten, dan hij ook maar, toch? ;-)

Gr. Tamara.

Hoi Tamara,

Goeie vraag. Volgens mij houdt je lichaam slechte stoffen tegen. Dus verkeerde dingen zullen niet zomaar in je borstvoeding terecht komen. Griep kun je bijvoorbeeld ook niet door de moedermelk meegeven. In principe is dat bij je placenta ook zo. Maar omdat ze kinderen tot 6 maanden ook niet inenten vind ik dat toch een beetje eng.

Groetjes!

Terug
Bovenaan