mexico

Over dat water in de hotels........
Wanneer je inderdaad een GOED hotel boekt dan wordt daat dus ook alles bereidt met GOED water.
Wij hebben ook 2 injecties gehaald, Hepatitis A en DTP. Deze werden aanbevolen. Verder ligt het er veel aan naar welk gedeelte je gaat....ik zou het zeker even navragen.
Veel plezier op vakantie!
 
Dag Eefje. Was gezelig gisteravond bij Thomas, vond je niet? Even over jouw vragen: als je toch naar zo'n luxe oord gaat heb je denk weinig te vrezen van slechte hygiene. Inentingen heb je denk echt wel nodig, had ik ook voor Isla Margarita en dat ligt een beetje in dezelfde hoek. Je kan ze vast ver van tevoren halen, dus als je zeker weet dat je niet zwanger bent. Bijvoorbeeld tijdens je volgende menstruatie.(al hopen we natuurlijk dat die niet meer komt...)Bel de GGD of misschien hebben ze wel een site. En over dat water: kun je niet wat info krijgen bij "het voedingscentrum" ofzoiets? Kun je vast wel op internet vinden. Heb gisteravond zelf ook een berichtje achtergelaten over mijn acne, onder de naam "Kim". Werkt goed, zo'n forum. Spreek je morgen, groetjes van "Kim".
 
Terug
Bovenaan