Mick en Lara waar zijn jullie!

Hee Suus!

Hoe gaat het met je en natuurlijk de rijping van de eitjes (jee... wat klinkt dit absurd klinisch, maar ok...) Wanneer moet je terug naar de gyn?

Ik ben vreselijk druk! Door die miskraam en kijkoperatie heb ik veel gemist op het werk. Ik heb een eigen zaak en wordt dus onmiddelijk gestraft als ik niet werkzaam ben (er was geen waarneemster te vinden). Ik 'moet' dus aardig doorbuffelen wil ik aan het einde van het jaar wat meer aantrekkelijke jaarcijfers halen!

Maar goed, verder alles ok. Ik voel me op dit moment erg goed. Ik heb geen rugpijnen meer, geen rare tussentijdse bloedingen enz. Waarschijnlijk kwamen deze klachten toch door die cyste bij eierstok. Ik ben erg benieuwd of mijn cyclus op tijd arriveert ( volgende week woensdag zou mijn nod moeten zijn, mits mijn gezonde cyclus zich voordoet). We hebben geklust, maar ik verwacht er deze maand nog niets van. Het lijkt me tekort na de kijkoperatie van 11 mei. Ik ben alleen al blij als zal blijken dat mijn cyclus weer netjes in het gareel loopt (de extreme bloedingen van vorige maand was waarschijnlijk een iets vroegere ongi). Ben aardig rustig nog, onder het fenomeen 'NOD', maar over een paar maanden zal ik wel weer tegen het obessieve aanlopen als het niet snel weer raak is... Ik hoop het niet, eerlijk gezegd. Ik vind deze rust in mijn hoofd heerlijk!

Laat me even weten hoe het verder gaat met de IUI

liefs Lara

He Suus,

Alles gaat goed met me!! Lief dank voor je mailtje!! Ben veel onderweg en thuis en kijk zo af en toe hier nog ff op het forum. Manlief heeft 24 juni een afspraak bij de neuroloog, en komt er eindelijk een klein beetje schot in de zaak, en zouden we misschien wel over twee maanden aan de klus kunnen gaan, ik vind het heel erg sneu en zielig voor hem hij heeft nog steeds erg veel pijn en kan alleen liggen en staan maar nog steeds niet zitten, en gewoon niet met mij klussen en dat is gewoon zo af en toe frustrerend dat we nu ff stil staan wat babies maken betreft!! Maar goed het is wel ff fijn om na twee en half jaar bezig geweest te zijn voor babies om nu ook echt die rust in te lassen. Ach het zal allemaal wel goedkomen binnenkort.

Hoe gaat het verder met jou, fijn dat je ook weer hier meeschrijft op het forum. Tot snel hier weer he, en slaaplekker voor zo.

Liefs van Mick

He Lara,

Wat gezellig jij bent er ook, zie ook dat je online bent, was echt nog van plan om je gisteren in de pauze te bellen, is er alleen niet van gekomen was druk bezig met de kleine meid bezig die op dat moment niet aangekleedt wilde worden om naar buiten te gaan, het was een hele worsteling, moet dan altijd zo om haar lachen, verder natuurlijk een heerlijke dag gehad met vriendinnen en de kleintjes erbij we gaan altijd naar een soort strandje in het bos, heerlijk waar de kindjes dan met zand en water kunnen spelen. Hoop zo graag dat jij en Suus snel zwanger gaan worden want dan komen jullie dan ook gewoon mee. Ik kijk zo ff of je online bent en anders spreek ik je echt heel snel weer. Sterkte op je werk en werk niet te hard neem ook zo af en toe lekker de rust.

Liefs Mick

Hoi meiden,

Eindelijk zijn jullie er weer, heerlijk! Meiden van 'de oude harde kern' hier.

Hee Lara!
jeetje joh wat goed je bent zelfstandig ondernemer! Bizzy bee, dus.
Wat voor een bedrijf heb je?

Ik heb jouw akelige verhaal over de miskraam en de kijkoperatie net gemist in dit forum, maar schrik er wel van!
Ik viel hier binnen toen je 'Bloody Lara' was en dat bleek dus toch een vroege ongi te zijn, goh!
Hoeveel wkn. heeft je zwangerschap geduurd, meid?
Ik leef met je mee en hoop heel erg voor je dat je cyclus zich netjes herstelt! Wel fijn dat je effe die rust nu hebt, stilte voor de storm? Wie weet! Er heerst hier nu ongeveer een zwangerschapsfever,joh!
Hopelijk besmet het ons ook effe gauw!!

Hee lieve Mick!
Met jou gaat het ook goed, mooi!
Wat reuzesneu voor je lief, die pijn moet echt geen pretje zijn...verwen je 'm wel goed! Nee niet zo, ik begrijp dat dat er effe niet in zit, hihi! Over 2 maandjes krijgen jullie superklusweken,lijk de Praxis wel!!
Zo'n verplichte pauze kan ook heel positief zijn voor de kinderwens, toch!

Met mij gaat het ook goed, redelijk stabiel qua emoties mag ik wel zeggen. Ik moet nu nog even ovitrelle spuiten, manlief c.q. dokter Bernard legt net de tandenborstel weg! Daarmee wordt m'n eisprong opgewekt (24-36 uur) en dan moet ik vrijdag naar de gyn. voor de 3e inseminatie, spannend dus!!!
Duimen jullie voor mij?

Tot snel!
Veel liefs van Suus

He lieve Suus,

Wat spannend voor jullie a.s. vrijdag, heb er een heel goed gevoel over, zal je zien dat het gaat lukken!! Leuk hoe je je man omschrijft en wat lief dat jullie elkaar zo goed steunen en dat hij dus je injecteerd denk ik met ovitrelle wat ik zo uit je verhaal kan opmaken!! Natuurlijk ga ik super veel voor je duimen, en hopen dat deze poging zal aanslaan het wordt echt tijd.

Leuk ook hoe je de praxisweken omschrijft bij ons de super klusweken van de praxis ik denk zelf ook dat het niet verkeerd is geweest om even deze rust in te lassen, was er toch wel veel mee bezig en het loslaten is zeker niet verkeerd.

Fijne avond en slaaplekker en tot snel, en ik denk aan jullie hoor a.s. vrijdag.

Liefs Mick

Hee Mick,

Ik las dat jouw kleine grote smurf alweer vroeg aan jouw bed stond! Leuk om te lezen dat je zo dol bent op haar!
Ik hoop ook heeel erg dat deze behandeling nu eens aanslaat, en hoop dat m'n gevoel en m'n lijf me nu eens niet in de steek laten!
Tijdje terug had ik het met Lara ook over het grote lostlaten en zij heeft daar hele wijze woorden over! Die hebben me destijds geïnspireerd!!
Zo zie je maar, we slepen elkaar er echt door!

Lief dat je duimt en meedenkt meis en tot snel!

Fijne dag,
liefs, Suus

Lieve Lara,

Een half jaar terug vertelde je over je vrienden uit de States, hoe is het met ze? De laatste loodjes voor hun?
Omdat ik een half jaartje niet actief was op dit forum (ivm het ´grote loslaten ´)weet ik niet eens hoe jouw, c.q. jullie onderzoeksuitslagen waren!

Spreek je gauw!
Liefs, Suus

Terug
Bovenaan