Mick en Lara waar zijn jullie!

He lieve Suus,

Ja dat klopt ben gek op haar ze is net 4 jaar geworden, en als ze op haar praatstoel is dat zo ontzettend leuk om naar te luisteren is gewoon geweldig wat er zoal al om gaat in een klein meisje, ze is nu het intelligents in haar leven dat is van drie jaar tot en met vijf jaar, dus ik probeer haar al zoveel mogelijk te leren, aangezien ze binnenkort naar de basisschool gaat. Ik vind het dan s'ochtends niet eens zo erg om dan vroeg me bed uit te moeten dat is nu eenmaal zo met een kindje. Wij zijn alletwee zo ontzettend gek op haar, ook al zal het misschien niet lukken om zwanger te worden van een tweede, maar goed een vriendinnetje van mij weet zeker dat dat nog gaat lukken, want een vriendin van ons is ook jaren bezig geweest en had echt opgegeven, en is nu toch zwanger geworden en nog wel van een drieling, ze is nu 15 weken en het gaat erg goed met haar, zo zie je maar weer, daarom weet ik eigenlijk wel zeker dat het echt voor iedereen van ons gaat lukken. Gewoon veel aan de klus en de kansen vergroten. Natuurlijk duim ik voor jou en ook voor Lara dat het snel mag lukken, en het is heel fijn om elkaar hier te steunen, daar ben ik ook zo blij mee. Gewoon ook fijn om je verhaal hier van je af te schrijven, en niet meer met jan en alleman die er in die twee jaar wel heel vaak naar vroegen en is het al zo ver om gek van te worden, nu laat ik het gewoon los, ik spreek je snel hier weer.

Liefs van mij

Hoi Mick,

Ben ik weer. Wat een schattige maar ook stoere leeftijd is 4 hè? Ik wist dat niet van dat intelligent zijn tussen 3 en 5, grappig! Ik moet ook altijd zo lachen om dat programma "Praatjesmakers" :)
Hoe heet jou kleintje?
Volgens mij wonen jij en Lara in A'dam of omgeving? Leuk zeg zo'n strandje in het bos, lekker badderen daar...
Grappig dat jij en Lara wel 'ns met elkaar een borrel pakken, lijkt me zo grappig om de gezichten bij de namen te zien! Wat was jullie reactie?!

Is er eigenlijk bij jullie iets gevonden waarom het zolang duurt na je dochtertje? Ik heb ook ooit een miskraam gehad (met 11wkn), dus dan denk je alles ik OK en uit de onderzoeken kwam ook niets naar voren waaruit bleek dat er iets dwars zat. Maar waarom Mother Nature ons meiden zo lang laat wachten, een naar raadsel!
Enige voordeel van die miskraam is dat ik weet dat het kan, maar wanneer dan!!

Dit forum is zo heerlijk om dit zo weg te tikken, wat je zegt iedereen begrijpt je hier. En als ze hier iets vragen is het ook ècht gemeend en niet uit verplichting ofzo.

Ik wens jou veel sterkte met loslaten en met je mannetje. Is die pijn al minder geworden, hij heeft hopelijk pijnstillers.
Tot snel!
liefs, Suus

He Suus,

Daar ben ik weer!! Eind van de dag kijk ik altijd even of er berichten staan voor mij op het forum, eind van de dag met mijn meissie bij een vriendinnetje geweest die ook een dochtertje heeft van 4, erg lang blijven hangen, maar gelukkig hadden we samen vanmiddag twee uurtjes geslapen aangezien Isabel zo heet zij om half zeven mijn kamer al in kwam hobbelen van mamma opstaan, maar heb er geen moeite mee om dan ook op te staan, vroeger was ik echt een langslaper, dat kan je vergeten zodra je een kindje hebt.

Heb heel erg leuk contact met Lara, we gaan vaak online, weet niet of jij een online adres hebt, zou leuk zijn als je ook een keertje mee komt kletsen, verder wonen we alletwee in de stad Utrecht, maar hebben we wel alletwee in Amsterdam gewoont, dus je zat erg warm, ook hebben we telefonisch contact en willen we nog steeds samen een borrel gaan drinken is er nog niet van gekomen, gaan we wel doen binnenkort.

Verder spreek ik snel weer hier, en wil ik jullie heel veel succes wensen morgen hoop zo dat de iui gaat lukken,

Liefs Mick

Terug
Bovenaan