Mick en Lara

Hee lieve meiden en de rest (ook lief!),

Hoe is het?
Jouw weekend kon niet meer stuk, Mickey, nu je tante bent geworden! Lekker van genoten, hopelijk. Nog last van je ongi gehad?
Lara, hoe ging het bij de gyn. Kon ie je nog verder helpen? Rugpijn al helemaal weg?
Spreek jullie snel.
liefs, Suus

He lieve Suus, en lieve Lara,

Ik zat net aan je te denken!!! Telepathie dat we bijna tegelijkertijd een mailtje hier achter laten!!!

Vandaag ben je bij de gyn Lara, hoop dat je alle vragen zult stellen die je in je hoofd hebt en dat je daar antwoordt op krijgt. We denken aan je hoor Lara!!!!

Suus ik heb bijna geen last gehad van mijn ongi, wel veel hoofdpijn gehad dit keer, daar heb ik meestal geen last van!! Vond het trouwens erg gezellig met z'n drietjes laatst toen we online waren, we gingen wel redelijk snel voor je, maar zal je zien als jij het ook vaker gaat doen, dat je die snelheid zo onder de knie krijgt, wij zijn al echt ervaren msnners!!!!! Hoop dat jij je ook stukken beter voelt en niet meer zo'n buikpijn hebt, vindt het trouwens wel heel lief hoor dat je me technomick noemt hahaha!!! Tot snel maar weer hier,

liefs Mick

Hee die Mick,

Ik vond het ook erg gezellig en een gave ervaring dat chatten! Jullie zijn idd echt ervaren 'cyberbabes', zeg!!
Met mij gaat het ook weer goed, allen beetje last van concentratiestoornissen gauw weer effe een bachje ertegen aan ;)
Ga zo lekker gemasseerd worden (stoelmassage op werk :) en daarna een borrel van een collega! Ik verleng het het weekendgevoel nog even!
Spreek je snel...
lfs, Suus

Ha meiden,

kort bezoekje bij gyn. waar ik inmiddels een abonnement heb... Even kort alles besproken. De extreme ongi's kunnen komen omdat de boel even goed is doorgespoeld na de operatie. De rugpijn kan hij domweg niet verklaren, want de cyste is weggehaald, baarmoeder ziet er goed uit. Misschien toch eens neerleggen bij de huisarts?

Ik vroeg ook nog naar samenlevingtest, maar zoals gedacht zei hij dat dit voor ons niet nodig was, omdat we al een keer raak hebben kunnen schieten... Ik kreeg dus een enkeltje mitrailleur-sex mee... veeeeeel klussen! En als ik begin volgend jaar nog niet zwanger ben (eerst noemde hij een jaar, maar dat lijkt me oneindig ver weg), dan kan ik zo ongeveer in januari/februari bellen naar de afdeling fertiliteit en gaan ze een vervolgtraject inzetten. "Nu nog niet, want je bent net zwanger geweest en daar kom je niet in aanmerking voor en.... al dat gefrut in je lichaam is ook niet goed nu".

Ik kan er mee leven. Als het begin volgend jaar niet weer raak is ga ik bellen naar de afdeling fertiliteit en moeten ze ons maar een handje helpen. Zit op dag 8 nu van mijn cyclus... Ja hoor het ei staat voor de deur samen met mijn vriend, want hij is weer terug!!! Wij zijn dus erg druk deze week!

spreek jullie snel!

Hee Lara,

Over de gyn.; zei hij nog hoe lang je nog zulke heftige ongi's kunt verwachten, ofwel stelde ie nog een grens?
Ga je die rugpijn nog bij je ha neerleggen of wacht je het even af?
Op zich heeft je gyn. wel een punt voor wat betreft dat 'gefrut', eerst maar even herstellen.
Gelukkig dat het voor jou ook goed voelt en heerlijk dat het ei en vriendlief allebei 'de sprong' gaan maken, hihi. Veel klusplezier...:)
Als we je hier niet veel zien weten we waardoor het komt!
lfs. Suus

Heeee Lara,

Dat is toch wel een goed advies van gyn!! Logisch zoals je zelf al zei dat je waarschijnlijk geen samenlevingstest zal krijgen omdat je gewoon ook zwanger kan worden!! Dus je moet veel aan de klus, succes met klussen, en ga maar flink aan de slag!! Hahaha trek alles uit de kast, sexypakjes, kaarsjes aan, lekkere hapjes van te voren en ying-yangen maar weer!!! De oude tijden komen weer terug, want van dat Ying-Yangen schijn je toch wel heel snel zwanger te worden.

Tot snel,

Liefs van mij

Heeeeeeee Suus,

Misschien moet je eens stoppen met dat bach gedoe!! Is dat allemaal wel goed voor je al die natuurlijke terapieen!! Ik weet het niet hoor, drubbeltje hier en een drubbeltje daar, misschien als je er mee stopt dat je dan zwanger wordt, misschien wordt je toch in je onderbewustzijn niet zwanger omdat je denkt dat dat bach helpt!! Misschien een ideetje hoor.. Ik weet er ook weinig van af hoor van dat Bach-gedoe!!!

En was de stoelmassage nog lekker!!! En was het een lekkere masseur die je masseerde!! Niet verkeerd hoor dat je dat hebt op het werk.

Liefs Mick

Heee Mick,

Ca va? Is je zus al lekker thuis aan het genieten van Timo? Hopelijk geeft ze het virus gauw aan jullie door!!
Spannend weekje, a.s. donderdag horen jullie hopelijk meer bij de neuroloog.

Over bachremedies, dat draagt alleen maar bij aan gemoedstoestanden (en dus ook in het onderbewustzijn) dus werkt juist positief! Ga ik niet mee stoppen nee :) Staat ook niet direct in relatie met mn zwangerschapswens ofzo dus kan geen kwaad.

Die stoelmassage was heerlijk, zij is shiatsutherapeute (drukpuntenmassage) en das af en toe erg lekker!!
Een aantal collegae komt daar vaak herboren vandaan...
Ik denk juist wel dat die natuurlijke therapien werken, maarja je moet er wel voor openstaan. Je hebt het zelfs zelf over ying yangen!!
Iedereen zn ding zal ik maar zeggen!!
Spreek je gauw, fijne dag.
lfs. Suus ;)

Terug
Bovenaan