Mick en Lara

Heeee Suus,

Ja, dat Ying-Yangen is meer een grapje hoor, het is wat Lara en ik bedacht hebben voor een andere woord voor klussen!!!

Als dat Bach-therapie goed voor jou is, en je hebt daar een goed gevoel over dan moet je daar vooral mee doorgaan!!

Mijn zus is zondag thuis gekomen uit het ziekenhuis met Timo, het gaat allemaal erg goed, het is natuurlijk heel erg wennen allemaal, want in het begin ben je wel onzeker hoor als verse mamma, of je alles wel goed doet!!

Liefs Mick

Hoi Mick,

Dacht al zoiets, vast weer 'n codewoord,haha.
Maar Bach is niet echt een therapie hoor, meer onder mom van 'baat het niet dan schaadt het niet', net als Dr. Vogel of andere homeopatische middeltjes.
Genoeg over Bach!

Gaan jullie nog op vakantie en zoja waar gaan jullie heen?!
Las dat Lara naar Toscane wil...
Wij waren daar vorig jaar, ben je daar ook al 'ns geweest? Ben echt dol op Italy.
Spreek je later!
liefs van Suus

Heeee Suus,

Dan moet je zeker de dvd huren under the tuscan sun!! zo'n mooie film!! de hoofdrolspeelster komt er achter dat haar man vreemd is gegaan, en dan vertrekt zij voor een vakantie naar de toscane, uiteindelijk blijft ze daar wonen, hele mooie omgeving echt prachtig!!! Ben zelf ook gek op Italy, manlief en ik hebben het er nog over gehad om die kant op te gaan, of in ieder geval naar Italy!! Maar goed eerst moet hij geen rugpijn meer hebben. Hebben nu afgesproken zodra zijn rugpijn over is met z'n drietjes weer naar disney te gaan in Paris, vorig jaar ook geweest en Isabel vond het helemaal geweldig, en hebben het nu min of meer weer aan haar beloofd, en dan misschien nog laat in het jaar richting de zon.

En wie weet volgend jaar met de auto richting de toscane want dat wil ik nu ook wel eens naar toe!!

Gaan jullie nog op vakantie??

Liefs Mick

Hee technoMick,

Jazekert, wij gaan eind aug. 2 wkn. met 2 vriendenstellen naar Corfu. Zijn nog nooit in Griekenland geweest en dit moet een heel mooi eiland zijn. Schijnt dat in Corfustad Italiaanse oude sferen hangen, lijkt me geweldig.
We zitten aan de wat rustige kustkant, waar je met bootjes naar nog onontdekte baaitjes kunt varen, HEEEERLIJK!! !!
Wel een leuk dorpje en brommers huren en feesten daar. Morgen gaan we bij 1 stel (bij jou achter!) Grieks eten ('dampen') en voetbal kijken. Dus misschien hoor ik je nog wel joelen, hihi!
lfs. Suus

Was ik nog even, ga die filmtip gauw bekijken, ben dol op dat soort films!
Toscane is zooo gaaf, ik had 't hier ook al over met Anne en Lara, zij (de mazzelaars!) gaan allebei deze zomer...
Maar Disney is natuurlijk SUPER voor Isabel!! Nu maar hopen dat het rugtechnisch allemaal goed komt, vast wel joh. Duurt nu al zoooo lang!!
En een lekker najaar is ook zo heerlijk en dan hebben we het mooi nog tegoed, HA! (wij gaan nl. ook laat dit jaar).
xxx Suus

Terug
Bovenaan