Mick!

Heee Mick,

How's life? Heb je de rode ridders al op visite of zijn ze nog buiten de 'kasteelpoorten'? Hope so....

Hoe zou het prilzwangere Lara vergaan, hopelijk kan ze de lekkere tapa's binnenhouden daar in Espanjol ;)

Ik lees het wel weerrrr,
liefs van Suus

Nog niets aan de hand!! Ook geen symptomen, geen zwangersschaps of ongi symptomen, het is weer even afwachten, het blijft spannend elke maand, i let you know..

Hoe is het met jou?? Lukt het allemaal met de voorbereidingen voor ivf, spannend hoor.

Heb je dat berichtje gelezen van Inge, hoe krijgt ze dat nu voor elkaar, ze heeft haar teentje gebroken..

Ja, ben ook benieuwd hoe het met Lara is, voelt goed allemaal, ze zullen wel flink aan het genieten zijn van het weer, het land, het eten enz.. en van elkaar natuurlijk. Ben ook blij als ze weer terug is, gezellie kletsen we dan lekker met z'n allen bij.

Tot snellie maar weeerrrr.

lfs terug

Mick

Ik mail maar even onder jou berichtje terug. Ja zeg, als ik onder de douche sta, is mijn washand gewoon soms bruin ( vies he) maar je poetst het er dus gewoon stilletjes weer af. Als ik me niet 2 a 3 keer per dag met after sun of body lotion insmeer, sla ik helemaal wit uit van droogte en ben bang dat t zo blijft tot ik weer helemaal wit ben ( voor zover ik dat voor elkaar krijg, ben altijd best aardig bruin hoor) sommige zeggen die me nu pas weer zien, jeetje wat ben jij bruin, maar echt het is er al bijna weer af!

Spannend hoor Suus je IVF, ik hoop dat je het een beetje goed doorkomt allemaal en dat je er maar nodig hebt!

Ik duim voor je meissie!

Ha Mick en Cynthia,

Oh Mick, je weet de spanning weer op te bouwen...ik hoor het wel van je!

Cynthia, ja zonde he, ik ga met dit echte herfstweer toch maar af en toe een zonnebankje pakken, lekker warm maar vooral om er niet meteen weer als een witte pierlala uit te zien :)
Maar ook bij mij hangen de vellen er al bij....

Met mij gaat het wat wisselend, merk dat ik best wat opzie tegen IVF, voelt alsof de spanning wordt steeds wat opgeschroefd zal ik maar zeggen.
Ik heb af en toe nog (klinkt raar) last van soort van vlaagjes van rouwverwerking/deprimomenten na al die (9) mislukte pogingen. Ik bekijk het natuurlijk wel positief en hóóp maar dat het de 1e de beste x raak is. Maar een bepaalde scepsisch heb ik ook.
Ik merk dat afleiding me goed doet en ik heb me vanavond uitgeleefd op m'n fauteuiltje voor de cursus meubelstofferen waar ik mee ben begonnen, leuk joh!

Ik hoop deze week bericht te krijgen van het ZF over de vergoeding en dan kan ik bij de apotheek de medicatie ophalen, want volgende wk.di. hebben we medicatie-uitleg in het zh.
Dan zal het wat meer gaan leven denk ik!

I'll keep you posted!
Liefs terug, Suus

Gaaf Suus, dat je met een meubelstoffen cursus begonnen bent!! Lijkt mij heel erg leuk, zou ook wel iets creatief willen gaan doen, misschien eerst italiaans leren, of iets met styling te gaan doen, ik hoor van iedereen dat ik daar heel erg goed in ben, iedereen wil mij hebben als styliste, mijn vader zei afgelopen zondag tegen mij dat ik voor een warenhuis de inkoop moet gaan doen, zou ik wel heel erg leuk vinden, om heel wat anders te gaan doen wat ik nu doe. Hoop dat je cursus gezellig is geweest Suus?? Ook fijn die afleiding toch!! Kan me voorstellen dat je er wel een beetje tegen opziet het is ook niet niks waar jullie mee gaan beginnen, maar zodra je er wat meer uitleg over krijgt zal je zien dat het dan heel erg mee zal vallen.

Denk aan je, en het gaat echt lukken Suus, zal de tiende zware poging voor jullie zijn en die zal raak zijn!!

Lfs van Mick

En Cynthia, zag dat je me gemaild hebt. Mail je morgen terug ok. Goed van je dat je je gyn hebt gebeld en dat je actie gaat ondernemen, niet afwachten en altijd op je gevoel af gaan, dat is echt het beste.

Liefs Mick

Hoi meiden,

Wauw inderdaad leuk die stoffeercursus! Zou ook echt iets voor mij zijn. Is dat 1 x per week ofzo?

Mick!!!!!!!!!!!!!!!! Wat spannend man!!!! Je houdt ons wel van minuut tot minuut op de hoogte van de ontwikkelingen he!!!!!!!

Ik kan helaas niet lang schrijven want ik zit op mijn werk en dus niet alleen.

Kus Inge

PS Cynthia zo ´n Philips is een echt aanrader. Zonnetje thuis zeg maar!

Ha Inge, ik heb een Philips nepzon hier staan. Zo'n staaf zeg maar, maar om er onder te gaan liggen dat is een tweede he!
Tenminste de tijd er voor te vinden, maar nu we het er toch over hebben, ik gooi nu spontaan alle kleren van mijn lijf en ga er maar eens een poosie onder liggen, krijg ik het ook nog lekker warm ook .

Groetjes en tot snel ook weer he!

Doeg

Terug
Bovenaan