Mick!

Hoi meiden!

Mick bedankt voor je lieve hart-onder-de-riem-steker! Jij bent altijd onvoorwaardelijk positief, bewonder ik in je, echt. Is er bij jou al nieuws? Wanneer is je nod?

Die cursus is idd echt heel leuk! Ik ga 1xp.w. en we werken met een cluppie van 9 vrouwen (enniettevergeten 1 gezelligeklets-homo), dus eigenlijk 10.
En we krijgen les van Ray die erg veel geduld en vakmanschap in zich heeft.
Ik had m'n fauteluiltje geript en moet 'm nu weer gaan renoveren met pure materialen en zo'n supernietmachien. 'taktaktak' Ik moet alleen nog als een speer m'n stof bepalen en met onze katten denk ik maar dat ik er mooi leer op gooi. Het zitkussen krijgt wel 2 stoffen hoezen, leuk voor de afwisseling. Een combi van stoer leer met mooie stof denk ik.
Suggesties dames??!

Jaa Mick pak op die cursus, doe wat met je talent!!!

Cynthia, heb je een goed gevoel over je assertieve actie?! Vast wel. Actie in het najaar!

Inge, hoestie met je kleine teen?
Heb je nu een bonk gips eraan hangen, hahaha lijkt me onhandig met douchen of valt het mee? En kun je wel autorijden?

Ik spreek jullie, ga nog effe lekker genieten van Sex&theCity om half 10!

Ciao, Suus

He Suus, Inge en Cynthia,

Heb net een avondje heerlijk beneden op de bank gelegen naar Sex in the City gekeken, erg grappig las Suus dat jij ook ging kijken. En ook nog naar dat programma gekeken over die miljonair die niet miljonair is en die uit twintig dames zijn vrouw moet kiezen, maar die weten nog niet dat hij niet rijk is, zo lachen vooral het einde toen er 8 dames af moest vallen, die blikken van die vrouwen van ooh als ik het maar niet ben..

Vandaag zit op dag 26 een paar dagen voor mijn nod, merk nog helemaal niets verwacht eigenlijk gewoon dat ik ongi ga worden, ben ik tenminste niet al te teleurgesteld als die stomme rode duivels weer op bezoek komen. Maar goed wie weet is het wel raak, bedankt liefies dat jullie zo met me meeleven. Sorrie Cynt heb je nog niet een lange mail terug gestuurd, ga ik wel heel snel doen, was vandaag in een opruimstemming, moest wel gebeuren en het duurt altijd heel lang voordat dat gedaan is, maar is nu weer heel erg netjes in huis.

Ok heb een idee voor je stoel Suus, ik vind jou idee ook wel heel erg leuk hoor met normale stof en lerenstof, maar je kan die stoel ook heel oud maken zoals zo'n keizerlijke oude stoel uit de Sissy tijd kan je me nog een beetje volgen. Denk wel dat dat heel moeilijk is om er op te doen.

Verder weet ik dat ik erg positief ben maar geloof echt dat dat nog voor jullie is weggelegd zeker met ivf zal je zien. Vind jou ook zo positief Suus, maar alle andere meiden ook hier.

Ga m'n mantje in, lieve Inge bedankt nog voor jou reactie hier, hoop dat het een beetje met je gaat en dat het niet al te zwaar is voor je nu je veel met je been omhoog moet zitten, als ik wat voor je kan doen let me know ok.

Cynt hoop niet dat je super super bruin bent geworden onder zonnebank!!

Tot snellie,

lfs Mick

Geeft niets hoor Mick, ik weet toch dat je het ook druk hebt (wie niet tegenwoordig he) Hoop echt dat je goed nieuws hebt van de week. We wachten af.

Heb je gelezen over acupunctuur?

Wat denk jij er van?

Ga weer verder, zit stiekem op mijn werk mee te lezen (ja ik durf wel he!)

Hee Mick je houdt het nog steeds spannend he! Ik hoop voor je dat de rode duivels echt niet meer komen en je kleine meid een broertje of zusje krijgt! Houden jullie het positieve gevoel nog steeds vol? Lekker hoor om weer verliefd te zijn.

Cynthia, ik heb een uitklapbare zonnebank en dat is inderdaad heeeerlijk warm en je krijgt er ook nog een lekker kleurtje van! Je ziet er dan meteen een stukje beter uit vind ik.

Suus, Ik heb ook een destructieve kat. Ze krapt vaak een de rode velours leef kussens die ik heb en dat zie je niet maar om daar nu een meubelstuk mee te bekleden is ook weer zo wat. Leer is wel erg gevoelig. Wij hebben een leren bank en daar zie je al snel nageltjes op. Ik kan er weinig over zeggen omdat ik je interieur niet ken. Helaas blijft het moeilijk met een kat.
Hahahaha een stoffeerhomo erbij dus! GEZELLIG!

nou meiden ik ga weer aan de slag want ik zit op mijn werk!
Liefs Inge

Ha meiden,

Die keizerlijke stofjes vind ik ook prachtig en dat zou het in ons interieur ook zéker goed doen, maarja met het oog op onze katten (idd lieve slopertjes) waag ik me niet aan stof.
Wij hebben nu ook een leren bank en het gaat perfect met de katten. Het leer is van zo'n gladde soort (ala Chesterfieldleer) dat zij er niets op doen (te glad/koud), ideaal!!
Maar een mooie oude bruine leersoort in combi met een stoere rib is natuurlijk wel heel leuk...ik ga me vanavond maar 'ns uitleven in de stalen...

Hoe gaat het met je teentje Inge? Moet je 'm hoog leggen en lukt het wel met autorijden?

En Mick, zijn de rode ridders er nog steeds niet?? Spannend zeg! Misschien geeft Lara jou het virus wel door joh dat zou gaaaaaf zijn!! Besmet jij daarna ons!!

Ik ga weer effe verder.
Tot gauw,
lfs. Suus

Terug
Bovenaan