Mickey & Lara

Heee Mick & Lara,

How's life?
Mick, jullie waren vandaag voor manlief bij de neuroloog!
Laat je even horen als je meer weet?

En Lara, hoe is het nu vriendlief weer thuis is? Heb je 'm nog bij z'n kluskladden gegrepen?!

Spreek jullie!
lfs. Suus

Hee Suus,

Alles ok hier, al wou ik dat ik iets minder druk was... Loop een beetje te stressen...

En jazeker, heb hem bij z'n kluskladden gegrepen... Sterker nog, hij moest voor zijn werk wederom naar het buitenland precies rondom eisprong, maar hij komt speciaal voor de klusweek naar huis (vanuit Duitsland, normaliter is het handiger voor hem om een hotel te nemen). Tja... je moet er wat voor over hebben.., alhoewel we er beiden terdege van bewust zijn dat de 'hygiene faktoren' niet optimaal zijn: we zijn beiden te druk en te moe...

Hoe gaat het bij jullie?

Lara

Ha Lara,

Het is bijna (wat? helemaal voor mij;) weekend, dus nog 1 dagje stressen...
Wat goed dat ie daarvoor terug komt, hopelijk gaat dat redelijk ontspannen?!

Is jouw rugpijn helemaal weggetrokken of ebben de laatste pijntjes weg?

We hebben afgelopen week tegen 2 vriendenstellen en beide ouders over onze status verteld.
Tegen de eersten voelde/voelt goed; oprechte interesse en begrip. Bij ouders voelt stroef en de pressure is weer merkbaar. Voel me daardoor weer beetje terugglijden in oude patroon, aaahhhh. Was toch niet zo'n goed idee, ben ik bang.

Las over boek 'Eisprong', heb ik besteld bij boekhandel en strakkies geleend bij biep. Had jij die ook niet 'ns aanbevolen??
Heb onwijs zin om sauna in te duiken, effe nix alleen maar water, dus misschien ga ik dit weekend wel.

Heb je nog/al iets van Mick gehoord de laatste tijd?

Liefs, Suus

Heee Suus,

Kom net thuis!! 160 km gereden, druk dagje, eerst bij een vriendje van Isabel langs geweest die werd twee jaar, kinderpartijtje dus, met heel veel kindjes, vond het erg gezellig, maar was blij dat ik weer weg kon, toen bij mijn ouders langs geweest, waar Isabel blijft slapen voor een paar dagen, en daarna door naar mijn zus waar ik de babie twee uurtjes op mijn schoot heb gehad, wat een lieffie zeg!!

Verder goed nieuws manlief naar neuroloog geweest, hij heeft geirriteerde zenuw-nogwat moet het nog even vragen aan hem ben het nu ff kwijt, over 6 weken krijgt hij een mri scan, en de neuroloog zei dat hij zeker over drie maanden beter is!!!! dat is positief, en dan gaan we flink aan de slag heb er nu al zin an om hem te grijpu!!!!

Tot snel lieffies.

Kus Mick

Hee Mickey & Lara,

Bizzzzy beeeezzz, wanneer gaan we weer online? Als jullie daarvoor een gaatje kunnen vinden, hahaha
Good news, Mick!!!! Hopelijk krijgt ie al medicijnen voor de MRI scan zodat het herstel idd zeeeer spoedig gaat verlopen! Want wij willen natuurlijk a hot summmer, a very very hot summer!! Volgens de berichten wordt het dit weekend (Morgen dus!) tot 25 graden.....I love it. En dan mag de zomer losbarsten.

Spreek jullie snel. Online?
kus, Suus

Meiden, ik voeg de daad bij het woord en duik vanavond de sauna in!!
Er was nog een plekje bij de massage vrij dus ik word onder handen genomen door Harry, mmmm (als ie zn bek maar houdt hihi ik haat het als masseurs veel lullen). Lekker badderen, hapje, drankje en samen in de badjas maar!
Tot laterrr!
Suus

Hi meiden,

Mick!!! Hoe is het? Goed nieuws dus van neuroloog!!!! Nog even en dan kunnen jullie dus weer!

Suus, sauna'tje doet wonderen, zeker na oude vastgeroeste ouder-kind patronen!! Zweet en masseer het eruit en snoer masseurarries de mond!

Volgens mij voel ik overigens nu echt een eisprong (heb ik voor geprut van operatie nooit gevoeld). Hebben jullie ook wel es zo'n ovulatiepijn, want volgens mij is dit DE pijn: het gevoel alsof je eierstok op ontploffen staat (drukkend gevoel) en het kan kloppen want ik zit nu toch wel ongeveer voor of na eisprong...

Morgenochtend maar weer ertegen aan...

Klusaralara

Mick!!!!!!
Heb in een boeddisisharry bui toch toe gegeven aan Jarriekronkel: de boodschap was kort en barry, met als doel: piece and let gorry...
Ik heb nu een beter jarrygevoel en kan het losarrien. Ik ben nu echt uitgejarried.

Boeddahlara

Terug
Bovenaan