Mickey & Lara

Hi grls,

Saunaatje was heerlijk!!
Weldaad voor de mens...enne een blik naar Harry was genoeg to shut up die barry!
Hee Mick je bent online! Ga gauw kijken.
lfs. Suus

He lara,

Wat ontzettend goed van je dat je dat jarrygedoe kan loslaten, very good!! Ik ook met dat rarrygedoe werd tijd!! Hahaha!! Mis je wel hoor, snel weer even online. En o wat spannend dat je je eisprong bijna hebt!! Ik had gisteren steekjes linksonder in mijn buik, het gekke is dat ik nu twee dagen een soort tussentijdse bloeding heb, snap er helemaal niets van, kan dit weer mijn ongi zijn??

Tot snel, fijn weekend he,

Liefs, Mick

Hee Mick,

Was gezellig net effe online, time flies... ben benieuwd of je bloeding stopt, erg strangé wel.

Lara, meid je hebt last van rammelende eierstokken!!
Hopelijk ook stevig de daad bij het woord gevoegd, mit die beine in die luft jawohl...Las die Von der Höhebandjes mal derin ja. Swimmen zollen sie!

Bis snelli,
die Suzy von Wuzy

Ha ha ha grappig ben Suzy von Wuzy!!!!

Und dan die handjes die luft in und bumsen allemal, dan komt eine babie er an!!! Kunnen we een liedje gaan maken, over zwanger worden in het duits, hahahaha

We hebben gewonnen jawohl wir gehen nach die halbe finale, zo blij, vond het ook erg gezellig online gisteravond!!! Ik ga nu echt slapen, heb net nog even tv gekeken, en morgen weer vroeg op, we hebben namelijk een loge, het neefje van Isabel, zo lachen lagen ze net met z'n tweetjes te slapen in haar bed, en wie heeft het neefje eruit proberen te duwen in haar slaap Isabel, hebben hem maar even in zijn eigen bedje gelegd!!!

Grusse von Technomick, mickdick aus die brattwurstestrasse

Terug
Bovenaan