Miconazolnitraat...

Hoi ouders,

Hebben jullie kindje erge last van luieruitslag??  
Haal bij de apotheek Miconazolnitraat!!
Bij mijn dochtertje help het echt en het is niet duur!!
Ik had alle middelen geprobeert maar niets hielp.
Het is eigenlijk voor een schimmelinfectie bij billen maar het is om het te voorkomen!
Ik hoop dat ik een goede tip hebt gegeven voor de ouders van kindjes die er erge last van hebben!
Ik betaal voor dit product 6,30 euro bij de apotheek.

Succes

Groetjes een trotse moeder
 
Het is inderdaad goed spul als er een schimmelinfectie is. Maar om het te gebruiken ter voorkoming daarvan?
Ik bedoel het niet vervelend, maar het is toch een "geneesmiddel", ik zou daar wel wat behoudener in zijn.
Ik krijg het overigens niet zonder recept van de huisarts.
 
Hoi,

Het is inderdaad een goed middel bij een schimmelinfectie.
Maar gebruik het niet uit voorzorg.
Dat is niet goed voor het babyhuidje.
Ik ben verpleegkundige, en weet je dat je het beter niet op een gezond huidje kan gebruiken.

Groetjes van Elly
 
Hey

Ben het ook eens met de dames hier boven me. Het is en blijft een geneesmiddel.
Ik gebruik toch liever hexamidine zalf van natusan dat werkt super.

Groetjes marion
 
Kan me niet voorstellen dat het goed is, om te gebruiken uit voorzorg....
Het is én blijft tenslotte een medicijn!!
Ik wist trouwens niet eens dat het zonder recept verkrijgbaar is.
Ik ken het vanuit de praktijk (ben verpleegkundige) en weet dat je er ook weer mee moet stoppen, als de schimmelinfectie verdwenen is.
Sudocreme doet ook wonderen bij luieruitslag
 
Hoi,
Het is inderdaad een heel goed middel maar niet ter voorkoming van.
Mijn dochtertje heeft inmiddels al drie keer een schimmelinfectie gehad en heeft op advies van de huisarts mic.nitraat gehad. Geadviseerd wordt om te smeren tot echt alles weg is en dan nog een week door te gaan.