Middag ziekenhuis geweest

25+5 nog veel te vroeg om te bevallen. Als je het niet vertrouwd gewoon bellen, je kunt beter op tijd zijn met de weeenremmers en longrijping van de kleine als het nodig is! Volhouden he!
En anders maar opname in het ziekenhuis tot het echt beter gaat! Is niet leuk, maar die onzekerheid en spanning thuis is ook niet fijn.
Denk aan je! Succes! En hopelijk blijft alles rustig!

Dank jullie wel meiden voor jullie reacties.

Het gaat wel ietsje beter vannacht wel weer aardig wat krampen maar die zijn weer weg. Nu veel ontspannen en voel de kleine man goed bewegen en hikken. Wel heb ik nog regelmatig pijn in mijn buik en het samentrekken van de baarmoeder en mocht dat morgen niet minder zijn ga ik ff terug op controle om te laten kijken hoe het ervoor staat.

Ik maak me vooral geen zorgen want dat is alleen maar slecht voor mezelf en voor de kleine man. Ik probeer het zolang mogelijk vol te houden.

Liefs RH

Fijn te lezen dat het toch wel weer iets beter gehad. Hopelijk kunnen jij en de kleine deze opwaartse lijn vasthouden!
Goed dat je ook zo rustig kunt blijven, dat is inderdaad wel het beste voor jullie allebei!
We duimen!

Terug
Bovenaan