middagdutje

A

Anoniem

Guest
hoi mama's!

Ik vroeg me af of jullie nog wel s zelf lekker even gaan dutten als de kleine slaapt...
Ik doe dat wel s s'middags, dan heb ik sóchtends alles binnen al gedaan en de was gedaan en noem maar op en als de kleine dan lekker slaapt val ik soms ook in slaap op de bank, soms vind ik dat echt ff heerlijk, maar dan denk ik wel s; is het eigenlijk raar dat ik dat doe? Ik denk dan nu kan ik het er nog van nemen want als we aan een 2e beginnen en hebben lijkt me dat toch weer anders, toch?

xxxjes

Hoi,

ik doe af en toe ook een dutje hoor als Stijn slaapt en de oudste twee op school zijn. Soms als de oudste twee thuis zijn zet ik een dvd voor ze op en ga zelf even op de bank liggen. Dat is met name als ik veel wakker ben geweest. Anders red ik het niet en val dan om half negen op de bank in slaap.

Lekker van genieten zolang het nog kan hoor!

Groetjes van Marloes

Hoi hoi,

Ik doe dat ook nog wel eens hoor op mijn part time dagen. Zeker als we weer een heftige nacht hebben gehad, heb ik dat ook echt even nodig.
Niets mis mee dus!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hoi!

Ik neem het me altijd voor om het te doen, maar als het moment er is dat Tara slaapt, dan doe ik toch nog snel even de was of ik bezem snel nog even of ik ga even achter de computer. Meestal red ik het daarna nog net om een bladzij of 2 uit een boek te lezen op bed, voordat Tara wakker wordt, hihi. Maar het lijkt me erg lekker om ook even uit te rusten als de kleine slaapt.

Groetjes,
Shivana

Als ik echt moe ben dan gaan Marissa en ik samen naar bed. Echt heerlijk!!! En ik voel me er ook absoluut niet schuldig over. Soms heb je het nodig om even bij te tanken.

groetjes Linda

hoi,
ook ik ga af en toe 's middags slapen wanneer Sarah slaapt.
Het komt er minder vaak van dan ik zou willen, want meestal wil ik nog van alles doen: even achter de computer of wat telefoontjes plegen. Maar vooral als de nacht zwaar geweest is heb ik dat echt ff nodig en op de dagen dat ik niet werk kan dat dus ook gelukkig.

Dus lekker van genieten nu het nog kan!

Tamar (mv Sarah 16-07-2007)

Hoi oi,

Nou zeker in het weekend willen we nog weleens lekker in bed kruipen als Rik smiddags slaapt!! Ja nu kan het nog!

X saskia
mv Rik 04-07-07

Ja hoor ik doe het ook wel eens en nu ik weer zwanger ben moet ik het vaker doen, maar het schiet er af en toe bij in.

groetjes Mariska

Terug
Bovenaan