Hoi mama's
onze zoon is pas sinds deze week over naar 1 middagslaapje, nou ja wij zijn het hem nu aan het aanleren, in eerste instantie was het altijd 's ochtends samen met hem opstaan, dan als hij in bed lag, kon ik douchen en opruimen en 's middags als hij weer ging, dan kon ik meestal het huishouden doen of even op de laptop, en dan was het uur alweer voorbij!
maar nu neem ik het mezelf steeds voor om te gaan slapen....maar het komt er maar niet van. Vanmiddag ook druk geweest met de was, de administratie, en even op de laptop zitten, om 15 uur komt mijn man alweer binnen wandelen en dan meestal drinken we even wat en praten we over wat we gedaan hebben.....en dan wordt die klein man alweer wakker.
En de 3 dagen in de week dat ik met m'n zoon ben, daarvan zijn er twee altijd druk bezet en kom ik nergens aan toe.....ik weet het fout....maar ik moet gewoon 1 dag voor mezelf gaan kiezen, want ik ben steeds vaker gesloopt! Ik lig ook al vaak om 22 uur in bed (heb nu nog 10 min!) en als om kwart over 7 weer de wekker gaat, voel ik me zo brak!
Maar goed, het went wel allemaal en nu met z'n middagslaapje die steeds langer wordt....gaat het voor mij ook steeds beter!
Groetjes
Angel