middagdutje

Hoi,
ik neem het me vaak voor om dan ook even te slapen maar 9 van de 10 keer komt het er niet van. Dan ga ik even achter de pc (uur is zo voorbij) of een boekie lezen of toch nog even verder met het huishouden, dus nee eigenlijk doe ik het te weinig,
groetjes van Sonja

heel soms op zondag duiken wij nog wel is het bedje in...
maar meestal ben ik druk druk en komt het er niet van...
door de weeks denk ik er wel is over na maar ben dan te onrustig! dus ga ik er na 15 min weer uit om wat te doen...
dus helaas kan ik het niet echt...

maar lekker tukkie doen zou ik zeggen als het kan!

Hoi mama's

onze zoon is pas sinds deze week over naar 1 middagslaapje, nou ja wij zijn het hem nu aan het aanleren, in eerste instantie was het altijd 's ochtends samen met hem opstaan, dan als hij in bed lag, kon ik douchen en opruimen en 's middags als hij weer ging, dan kon ik meestal het huishouden doen of even op de laptop, en dan was het uur alweer voorbij!

maar nu neem ik het mezelf steeds voor om te gaan slapen....maar het komt er maar niet van. Vanmiddag ook druk geweest met de was, de administratie, en even op de laptop zitten, om 15 uur komt mijn man alweer binnen wandelen en dan meestal drinken we even wat en praten we over wat we gedaan hebben.....en dan wordt die klein man alweer wakker.

En de 3 dagen in de week dat ik met m'n zoon ben, daarvan zijn er twee altijd druk bezet en kom ik nergens aan toe.....ik weet het fout....maar ik moet gewoon 1 dag voor mezelf gaan kiezen, want ik ben steeds vaker gesloopt! Ik lig ook al vaak om 22 uur in bed (heb nu nog 10 min!) en als om kwart over 7 weer de wekker gaat, voel ik me zo brak!

Maar goed, het went wel allemaal en nu met z'n middagslaapje die steeds langer wordt....gaat het voor mij ook steeds beter!

Groetjes
Angel

Hallo,

ook ik vind het helemaal niet raar dat er nog middagdutjes gedaan worden.

Toen ik nog niet zwanger was, deed ik het ook weleens. Maar vaak ging ik dan achter de comp, en was het zowat de moeite niet meer

Nu probeer ik het wel iedere dag. Doordeweeks lukt het altijd wel, maar in het weekend niet altijd.
En soms laat Dylano het niet toe ook. Heb daar laatst een topic over geopend.

Liefs Debby, mv Dylano 02-05-07 & zwanger van de 2e morgen 32wk!

Vandaag wel. Maar dat komt omdat ik nu nachtdienst heb. Dus dan slaap ik overdag als eline ook slaapt. En ga ik na het avondeten nog even naar bed.

Als ik geen nachtdiensten heb, doe ik eigenlijk geen dutjes. Al zou ik wel af en toe willen, ik gun mezelf daar dan de tijd niet voor.

Hoi,

Ik ga ook vaak als Maaike slaapt even op de bank liggen. Wel zet ik vaak eerst even het eten klaar zodat ik daar niet veel meer aan hoef te doen.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan