middagslaap

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Vroeg me af hoelang jullie kindje tussen de middag slaapt? Om me heen hoor ik dat kinderen tussen de middag wel drie uur  slapen, maar mijn kleine meid is vaak na anderhalf-twee uur al weer wakker. Herkenbaar?
Groetjes,

Hiya!

Mijn zoon Max heeft tussen de middag nog nooit langer dan 2 uur geslapen, en vaker is het inderdaad anderhalf uur. Hij is nu bijna 18 maandedn oud. Als jouw meis uitgerust is en niet hangering of drammerig, en als ze 's nacht goed slaapt (zo af en toe wakker worden daar gelaten) dan lijkt mij dat het allemaal wel prima is toch? Ieder kindje zijn/haar eigen ritme, tenmisnste daar ga ik altijd maar van uit :)

Ajuus, ilja mv Maximus

Ivar slaapt soms  3 uur, maar meestal 2 of 2,5 uur.
Ik hoor ook genoeg om me heen dat ze na 1,5 uur al weer wakker zijn hoor. Als ze idd maar vrolijk zijn, tja dan heb je gewoon een kind dat wat minder slaapt...

groetjes Jenneke

Delano is zo'n langslaper.
Hij slaapt ruim 3 uur 's middags en dan moet ik meestal nog wakker maken ook.
Maar het ene kindje heeft nu eenmaal meer slaap nodig dan het andere.
Als ze verder  vrolijk zijn na een slaapje is het toch prima?
Groetjes Tanja

hier ook een lang slaper maar ik maak hem uiterlijk na 3.5 uur waker wand hij slaapt het liefst wel tot 6 uur

gr stephaie en timothy

Mijn meisje slaapt bijna nooit langer als 1,5 uur.
Daar redt ze het goed mee.
heel soms is het maar een uurtje,dan heeft ze vaak poep in haar luier.
Dan ligt ze er s,avonds wel eerder in,anders trekt ze het niet.
Maar anderhalf uur is prima hoor.
groetjes piewie,mv Mila

Dean slaapt sinds kort weer 's middags. Hij heeft een paar weken niet geslapen (door het vuurwerk), maar nu slaapt hij ongeveer 1,5 uur. Hij heeft er genoeg aan.

Groetjes,
Nelly.

Mirthe slaapt helemaal niet meer smiddags, al een maand of 3 a 4 niet meer. Ze is gewoon wakker van 7 tot 19.

Terug
Bovenaan