middagslaap

Julian is vaak tussen 7 en half 8 wakker (soms eerder).   Hij gaat rond half 1 op bed en slaapt tot tussen 2 en 4. Hij gaat dan tegen half 8 weer op bed.
Op het kdv slaapt hij een uur tot anderhalf ( 1 dag in de week). En soms gaan wij weg en slaapt mij smiddags ergens anders. Dan is het vaak na een uur/anderhalf ook wel bekeken. Hij heeft er dan geen last van dat hij minder slaapt, maar blijkbaar heeft hij het wel nodig als hij gewoon thuis is.

Geen kindje is het hetzelfde hoor. En ik probeer het middagslaapje er ook nog een tijdje in te houden, vind het voor mezelf wel lekker namelijk !

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hoi,

Isis slaapt meestal zelfs nog twee keer, soms heeft ze aan 1x genoeg. Ze zit een beetje in de overgangsfase nu. Sinds een week ofzo slaapt ze ineens veel langer, "vroeger" sliep ze twee keer een uurtje of één keer ongeveer twee uur, terwijl ze de laatste tijd soms wel twee keer anderhalf tot twee uur slaapt!

Maar nou moet ik er wel bijzeggen dat Isis sowieso een rare is qua slapen, overdag dan. 's-Avonds slaapt ze bijna altijd heel goed, van 19.00 tot minimaal 07.00 uur, maar overdag heeft ze eigenlijk nooit echt een vast ritme gehad.

Groetjes',
Myrna mv Isis

Sophie is nu 18,5 maand en slaapt elke middag circa 2,5 uur. En ze slaapt ook nog echt elke middag. Ze is 's ochtends tussen 7.00 en 8.00 uur wakker en gaat er 's avonds tegen 1900 - 1930 weer in tot de volgende ochtend. De ene keer ligt ze 's middags om 12. 00 uur erin, soms ook pas om 13.30 uur. Hoe het uitkomt eigenlijk.

Maar ja, het ene kind is het andere niet he?

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan