Middagslaapje

Isis slaapt ook nog twee keer per dag. Al zijn de tijden naar voren geschoven. Meestal is ze rond 7 uur wakker en gaat ze rond 10:00 uur een slaapje doen en rond 14:00 uur. Ik vertrouw er ook op dat we gaan merken als het één middagslaapje kan worden,

x Esther

Bij ons ook nog 2 slaapjes.
Sinds de klok een uur verzet is, blijft ze 's morgens een uur eerder wakker worden...: al zo rond 6.30 uur.  
Gelukkig huilt ze dan niet, maar ligt ze gewoon wat te babbelen en met de knuffelaap te spelen.
Maar zo tussen 9.00-9.30 heeft ze het dan wel helemaal gehad en gaat ze naar bed.
En zo rond 13.45 weer.
Bij elkaar slaapt ze dat uur wat ze 's morgens eerder wordt er overdag wel bij.
(en vandaag was het helemaal hopeloos met d'r: ze sliep van 13.45 tot 15.45 en om 17.00 uur hebben we haar weer in bed gelegd en sliep ze tot 17.45...) Ze zal het wel nodig gehad hebben.

Wilmi

hoi,

mijn dochtertje is 13 maanden en slaapt nog bijna de hele dag! Ik denk dat ze 6 a 7 uur wakker is. S morgens gaat ze na een half uur weer slapen tot 10.00 uur. Dan weer van 11.30-13.00 uur en dan nog van 15.00-17.30.
groetjes Elke

Erikjan slipe tot ongeveer 2 maand geleden nog   3 keer. En opeens werd dat minder. Hij kan gewoon langer spelen. Nu slaapt hij vaak voor het middageten een uurtje en van 3 tot 5 ongeveer. 's nachts was het al heel lang van ongveer 20.00 uur tot minstens half 9. Dan halen we hem eruit en begint de dag. Maar als mama eens lui, kan dat rustig half 10 worden, geen probleem. En als we gaan zwemmen is het al kwart over 8. Sinds hiuj niet meer 3 keer slaapt is hij een stuk flexibeler geworden, je ziet wanneer hij moe is, en dan gaat hij in bed. Dan is soms maar 1 keer op een dag. Wij zijn ook flexibeler nu hij minder slaap nodig heeft, we passen zijn slaap aan, hoe we weg moeten, wanneer. Hij slaapt in de auto enz. Heerlijk zo. Toch even rust en iets voor jezelf doen en toch ook gaan en staan waar en wanneer je wilt!

Janine

Terug
Bovenaan