Middagslaapje

Ha ha, alsof ik mijn eigen verhaal lees!
Ook Jente heeft altijd nog veel geslapen 's middags en heerlijk vond ik het.
Maar het kwam inderdaad steeds vaker voor dat hij 's avonds niet voor 22.00 sliep, zelfs als hij maar 1,5 uur sliep 's middags.
Inmiddels slaapt Jente al 2 weken niet meer 's middags (heel soms als hij erg moe is) en gelukkig slaapt hij 's avonds weer om 19.00!
Moet zeggen, zag er vreselijk tegen op, dat hij niet meer zou gaan slapen 's middags maar eigenlijk gaat het erg makkelijk.
Ik laat hem wel altijd nog even een uurtje lekker op de bank liggen 's middags (met of zonder tv)!

Groetjes Fenneke en Jente

Hier zitten we er eigenlijk wat tussen in.
Ninthe slaapt soms nog smiddags, maar niet te lang want dan kan ze zo tot elf uur liggen kletsen in bed. Op het kdv slaapt ze al lang niet meer smiddags.

Liefs Vano

Hier worden de slaapjes ook al wat minder...... Lucas sliep nog altijd 2 a 2.5 uur en ging zonder problemen weer slapen 's avonds.

Was wel lekker dat slaapje, kon soppen. Heb dikke 3 uur strijk in de week! Nu is het nog maar net een uurtje, hij wordt ook zo groot ineens...

Herkenbaar allemaal... dank voor jullie reacties!

Terwijl ik dat bericht aan het schrijven was besloot meneertje zelf al zijn middagslaap van maandag over te slaan. Met als gevolg een superslapertje sindsdien ;-).
We hebben maar besloten -to go with the flow- en zien wel hoe het gaat. Ben wel bang dat de baby binnenkort meer onrust voor Stijn brengt en dan heb ik geen zin in stress.!

Terug
Bovenaan