@mieka, Sonja en Natasja

Hoi Mieka,
Ik ben heel benieuwd hoe het nu met je is? Ik hoop zo dat je nog zwanger bent! En dat alles goed gaat?

En Sonja, hoe gaat het nu met jou? al wat beter? Hoe lang moet je nog? Ik hoop dat je de laatste loodjes goed doorkomt!

Natasja, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met de bv gaat? Drinken alle drie je jongens nog uit de borst? En hoe gaat het met de groei van Daaf?

Nou, daar was ik even nieuwsgierig naar! haha

groetjes!
 
He meis
Late reactie.
Is veel gebeurd. Ik ben nog op top zwanger :)
Met de kleine gaat het top!
Met mij ging het even niet zo. Ik heb met 7wk in het ziekenhuis gelegen. Ik had ketonen in m'n urine. Ik heb 3 dgn aan infuus gezeten.
Ik moest v gyn. 2 wk thuis blijven en vk heeft er nog een week aan vast geplakt. Ik moest zekers tot 10 wk thuis blijven. Want dan heb ik als het goed is de ergste hormonen schommeling achter de rug. Ik ga morgen weer halve dgn werken. Ben zo blij!
3wk thuis zitten is lang. Ik heb veel moeite met 1,5 liter per dag drinken en voel mij met vlagen nog erg misselijk&overgeven ondanks ik medicatie (zetpil) inneem.
Ik heb gelukkig geen bloedingen meer gehad.
Ik ben nu 10 wk&3dagen, ik hoop & duim dat de misselijkheid nu steeds minder wordt.

Lief dat je aan mij denkt! Hoe gaat het met jou?
x
Mieka
 
Hey, wat lief dat je aan ons denkt :)!!
Het is zwaar & ik zal echt blij zijn als de kleine er dadelijk is.... Ben nu 35 weken en 2 dagen en zoals het er nu naar uitziet gaan ze me niet langer dan 41 weken laten lopen omdat ik er zo doorheen zit :(!! Het is een hele andere zwangerschap als bij mijn dochter. Maar goed, het einde is gelukkig in zicht. Zal mijn zwangerschap echt niet missen ;)!!!
 
Inderdaad superlief zeg!
Mieka, wat onzettend fijn om te horen!!! Ik heb regelmatig aan je gedacht...
Sonja: heel veel succes met de laatste loodjes! Nog een week of 5 hooguit en dan heb jij weer zo'n ukkie in je armen. geniet er dan maar even van want het gaat ontztetend snel!
Hier gaat het prima. Alle 3 de heren genieten nog van de mamamelk. Tijn kan er geen genoeg van krijgen dus hebben we afgesproken dat hij alleen mag drinken als hij zijn pijama aanheeft, 's morgens of 's avonds dus. Ook wel ene beetje om te voorkomen dat ie in het openbaar gaat zeuren, is niet zo geaccepteerd voor een kindje van 2,5. Wout kan heel boos en verdrietig worden als hij niet mag drinken en een van de andere jongens wel. En Daaf... die doet het inmiddels prima op mijn melk. Hij had wat moeite terug te komen op geboortegewicht maar 3 weken na zijn geboorte zat hij ineens ruim erboven. Met 2 maanden was meneer 6 kilo (3890 bij de geboorte) dus hij groeit uitstekend. Nu moet hij nog leren de nachten door te slapen. Af en toe doet hij dat al maar helaas niet structureel.
Het is soms druk met 3 boys maar over het algemeen goed te doen. Momenteel zitten Tijn en Wout elkaar weer flink in de haren. Wout loopt steeds meer en das natuurlijk een "bedreiging" voor Tijn. Veel ruzie dus. We zijn bezig met een huisje, hopen 14-10 de sleutel te krijgen en een week later te verhuizen. Komt een hoop bij kijken dus weinig tijd hiero...

groetjes Natasja
 
Grappig, ik wilde net inloggen en een berichtje typen hoe het nu met Mieka was. Staat dit bericht er.

Gelukkig gaat het met jullie alledrie goed. Fijn om te horen.

@Mieka: als ik terugdenk aan die eerste 16 weken dat ik zwanger was van Roosmarijn met al die misselijkheid, dan krijg ik weer dat vervelende gevoel. Ik heb dus heel veel bewondering voor je. Ik ben nog niet zo ver dat ik weer zwanger wil zijn. Al begint er steeds meer te komen dat ik denk dat een tweede wel erg leuk zou zijn hihi.
@Sonja: Heel veel succes de laatste loodjes. En dan kan je straks lekker gaan knuffelen met je nieuwe aanwinst.
@Natasja: Gefeliciteerd met jullie huis. En wat moet het heerlijk zijn om je drie mannen op te laten groeien met moedermelk. Moet goed voelen volgens mij dat jij er verantwoordelijk voor bent dat ze het zo goed doen. Knap dat je het zo lang vol houdt.

Liefs,
 
Terug
Bovenaan