Miep 36

hi Nephele,

alles rustig aan boord,   de baby zit er nog en laat niets merken of hij/zij vandaag of volgende week blieft te komen. ik voel me al een week als een aangespoelde walvis (benauwd) maar volgens de VK hoort dat 'er allemaal bij'.

ik heb een nieuw puzzelboek met 120 sudoku's en een nieuw gummetje. gelukkig is het vandaag droog, kan ik nog even in de tuin heen en weer drentelen.

hoe is het met jullie? gaat het goed met je kinderen?

gjes Miep36 (41.1)

Tjemig, wat zul je het moe zijn onderhand meis. Ik hoop dat de kleine er snel zal zijn, het valt allemaal niet mee als je zolang draagt. Ik was 40 weken en 2 dagen en dat vond ik al zo zwaar. Ik doe een gokje, morgenavond krijg je weeën en dinsdag is de kleine spruit er...:)

Hier gaat alles heerlijk, Levi groeit als kool en doet het erg goed, ook zijn grote broer Tom is helemaal trots.

Dikke knuf voor je!

xxx

hi Nephele,

tjonge, ik heb zo veel respect voor je hoe je het allemaal doet. heerlijk dat Levi zo'n lekker kind is en Tom zo leuk meedoet.

dinsdag 30 mei is wel een mooie dag om te bevallen. mijn ouders zijn dan 44 jaar getrouwd. ook wel een leuk cadeautje. maar van mij mag het ook nu wel beginnen.

gjes Miep36

Hai hai :)

Ja hoor, we redden ons prima met z'n drietjes, zoals ik al es eerder aangaf inhet forum, een partner mis ik niet hoor ....

Maar dat is inderdaad een mooi cadeau dan, 44 jaar getrouwd......:):):) Wie weet ;)

Ik blijf erbij, morgen ga je aan de gang......laat even weten hoe of wat oke?

Denk aan je.

Liefs,
Nephele

hi Nephele,

vandaag is het nog rustig in ieder geval,
ik ga buiten een rondje wandelen, wie weet helpt dat.

mijn ouders zijn al 60 jaar vriendjes, leuk he, en nog steeds dol op elkaar. goed voorbeeld vind ik dat.

gjes Miep36 (41.2)

Hai hai :)

Is zeker een heel goed voorbeeld, zo kom je dat tegenwoordig niet veel meer tegen he?

Ben je al terug van de wandeling.....nog niks aan het rommelen bij je?

Knuf,
Nephele

Vreemd......die banner van Levi klopt voor geen meter....hij is vandaag 10 weken....dat ding geeft iets heel anders aan....

Terug
Bovenaan