Miep 36

hi Nephele e.a.

vandaag gestript. als het niets gaat doen, wordt het vrijdag een ziekenhuis aktie.....
hopelijk dan toch vandaag zoals je voorspelde Nephele!

strippen is niet lekker, doet niet echt pijn en je voelt wel dat je hele lijf erop reageert. ook wel emotioneel.

gjes Miep36 (41.3)

Hai Miep36!

Wilde je even veel succes wensen. Mijn dochter kwam pas met 42+3. Ik zat ondertussen tegen het plafond van irritatie en nieuwsgierigheid! Het feit dat je gestript kon worden is wel een goed teken, dan is je lichaam in ieder geval al bezig (bij mij zat alles nog potdicht, geen ruimte voor een strip-aktie). Ik hoop voor je dat je nog lekker thuis kan bevallen als je dat wil, en zo niet, dan valt het ziekenhuis ook 100% mee hoor!

Denk maar zo: Over maximaal 1,5 week heb je je kindje in je armen!

Liefs,
Lynn

en inderdaad:
het strippen heeft de bevalling verder in gang gezet. om 10 uur gestript, om 12 uur weeen, om 17 en 19 uur de VK langs, om 21 uur in het ziekenhuis omdat de baby in het vruchtwater had gepoept.
om 0.00 uur mocht ik gaan persen en het ging niet!! de baby bleek met een armpje vooruit te komen. omdat de arts dreigde met de vacuum perste ik nog een keer, en tjoep een kleine man kwam naar buiten.
een bevalling doet ellendig pijn, maar t is echt de moeite waard.
Jochem is om 01.52 uur geboren op 31 mei.
en nu is het een lekker kereltje, wat een wonder.

Miep36

Hey meid,

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zat zelf wel een klein beetje in spanning maar wilde niets vragen ik bedoel straks zou je bezig zijn en dan vragen wij ons hier af hoe het met jou is!!!

Geniet ervan meid, en wees blij dat je niet alle hitte nu met je dikke buik hoeft mee te maken.

Dikke knuff jantine

hey miep
Hartstikke proficiat!!!!!!!!!!
En nu lekker van je wondertje gaan genieten
Liefs Kirsten

Eeeeeeej,

Helemaal geweldig meis!!! Van harte gefeliciteerd met Jochem, geniet er maar lekker van. Hele dikke X van ons hier

Liefs,
Nephele

Terug
Bovenaan