mijlpaal bereikt!!

hoe meiden..

vandaag ben ik 12+1 week zwanger!!! wat een fijn gevoel!!

morgen VK..hopen dat alle goede gevoelens bevestigd gaan worden!!

vorig weekend heb ik een "downweekend" gehad..onzeker, ellendig voelen, hangerig, nergens zin in, niet wetend waar t vandaag kwam...
ik basseerde het maar op t feit...dat ik door de "bloederige" periode...om er maar ene samenvatting van te maken ;) er onzeker was..of alles ECHT wel goed zou zitten...
opzich wel duidelijklijk te zien..ik ben namelijk lichamelijk niet 1 van de slankste..en toch zie je al duidelijk dat ik zwanger ben...heb nog steeds ligt gevoelige borsten, en vorige week werd ik een paar keer meer een "raar" gevoel wakker...
maandag huilbui gekregen..elke keer als ik weer ff "rustig" was...moest ik echt geen woord uit m'n mond laten..want dan kwamen de tranen weer..hahah..
dus tja..duidelijke tekens...toch onzeker..

ik VK gebelt, situatie uitgelegd, die bloedingen, mijn gevoel etcetc...maar mocht niet komen...moest op mijn afspraak van morgen wachten...pfff..daar zat ik net ff op te wachten...NOT

maar goed..buiten dat om...en me maar wijs gemaakt, dat alle tekens duidelijk waren..betreft..nog steeds "goed" zwanger..ben ik mijn week redelijk doorgekomen...thank god...morgen mag ik dan eindelijk naar de VK...EN mijn vriend kan ook eindelijk een keer mee...pfff

hopen dat idd ook echt alles goed zit...mja..daar gaan we maar van uit..

kus hilmar

Hoop ook voor je dat je morgen met goed bericht naar huis van de vk. Hou je ons op de hoogte?
Gevoel klopt vaak, maar snap heel goed dat je ff die bevestiging nodig hebt. Heel raar dat je niet eerder mocht komen.
Duimen!

Liefs

Och meid dat klinkt allemaal als hormonen. Dus erg zwanger. Meid het is bijna morgen. ik ben trouwens ook soms een huilebalk, rot gevoelens, blijdschap alles door elkaar. Ook ik denk dan maar het zit wel goed.

Ik kon ook niet goed inloggen. Maar het gaat nu allemaal weer goed.

Hai meid,

Hopelijk is morgen alles goed, maar dat zal wel als je gevoel goed zit, dan is dat meestal wel zo! En ja, het klinkt allemaal erg zwanger! Hahaha!
Ik heb m'n mijlpaal ook bereikt, vandaag 12 weken!! Geeft toch wel een heel fijn gevoel. Zekerheid heb je nooit maar vertrouw op je eigen gevoel.

Hoe laat mogen jullie morgen? En ook fijn dat je vriend nu mee kan, toch bijzonder zo samen spieken naar je ukkie!

Liefs Lynn.

Ik kijk net ff op het UD-lijstje maar dan klopt jou uitgerekende datum niet Hilmar, je staat nl op 06 Dec en dat moet dan 01 Dec zijn als je nu 12+1 bent.....
Of weet je het nog niet zeker?

Fijne avond alvast! Liefs

hey meis ik ben vandaag ook 12+1 en zoals lynn zegt dan klopt je datum idd niet;). raar dat je niet eerder mocht komen zeg, maar gelukkig is het al bijna morgen en ook fijn dat je vriend nu ook mee kan :)

xxxx

Ach, het is zo morgen meid! Duimen dat alles goed is. Maar aan je stemmingswisselingen te zien, heb je goed last van de zwangerschaps hormonen.... :)

Het komt helemaal goed! Deze week zijn er meer meiden 12 weken en dan volgt de rest ook snel! Fijn hé, en ondanks alles is het toch snel gegaan!

Wauw, ik donderdag 12 weken jippie. Morgenvroeg een echo en dan mag iedereen het weer weten!

Super he die eerste 12 weken voorbij!

En ik denk dat je morgen gewoon supernieuws hebt!

Gewoon lekker zwanger!

Liefs

Terug
Bovenaan