mijlpaal bereikt!!

Hoi Hilmar,

Wat vervelend allemaal maar het komt vast allemaal goed. Je bent zo te lezen echt super zwanger! Morgen is al je onzekerheid vast weggenomen.

Even wat anders:
Ik snap even iets niet: zie in de UD lijst dat je 6 december bent uitgerekend en je geeft aan 12+1 zwanger te zijn. Ik ben vandaag ook 12 +1 maar uitgerekend op 1 december..........Waar komt dat verschil van die vijf dagen vandaan? Heeft dat me onze (voormalige ;-) ) cyclus te maken?

Geniet morgen van je vk bezoek.

Liefs,
Annet

hoihoi meiden!!

ik heb bij 8 weken mijn eerste extra echo gehad...door toen ook al de bloedingen..heb toen wel verteld dat ik een week vooruit ben gezet...ik had ook gezien dat ik nog steeds op 6dec stond..maar omdat ik morgen de echo heb..en dan een soort van "defenitieve" datum krijg...had ik zoiets van...laat maar ff gaan zo...ik laat morgen t juiste weten..

@lynn ik denk dat je er toen overheen heb gekeken...aangezien mijn verhalen altijd UBER lang zijn...meestel..is dat ook neit gek..hahah..want was toen 6dec toen werd t 30 nov en vertelde toen...dat ik wel gewoon met jullie mee blijf kletsen..omdat t hier gewoon een erg gezellige groep is!!!!en hoe groot is de kans dat ik 30nov red...eerder langer...meestal bij 1e zwangerschap ;) haha..maar idd...1/2dec dat weet ik neit zeker..of ik dat door heb gegeven...dat is gemeten tijdens de topic waarin ik over mijn bloedingen heb verteld,en alles goed was,maar met rust thuis moest zitten..dus t kan zijn dat ik t toen ben vergeten...

maar sta tot nu toe dus idd op ...1dec :) morgen bij VK hoor is defenitieve datum..

en idd meiden..ik ga er ook gewoon vanuit dat alles goed is!! ik kan om half7 s'avonds pas...dus in de loop van de avond..zal ik mijn vehaal hier waarschijnlijk neerzetten :)

wederom..tnx voor de leuke/fijne reactie's :)

xxx hilmar

Heerlijk dat je de 12 weken bent gepasseerd. Maar wat vervelend allemaal met die bloedingen, die maken je zo onzeker. Gelukkig mag je vanavond weer kijken.
Geniet ervan!

Terug
Bovenaan