Mijn 2 zusjes en ik zijn zwanger

Hoi,

Het leek mij leuk om dit met jullie te delen. Ik wist van mijn jongste zusje dat zij ook bezig was om zwanger te worden, net als ik.  Van mijn andere zusje was het niet gepland  en was het een onaangename verrassing  om te horen dat ze een miskraam had gehad met 7 weken.

Mijn jongste zusje is nu 11 weken zwanger.

Mijn andere zusje heeft +/- 2 maanden geleden een miskraam gehad en vertelde vorige week dat ze  weer zwanger is (gepland). Inmiddels  8 weken.

Ik had afgelopen zondag een positieve test en ben nu 5 weken zwanger.

Ik heb zelf al een dochtertje van 2+3mnd en vind het geweldig dat we nu met z'n drieen samen zwanger zijn.
Heeft iemand van jullie zoiets wel eens eerder gehoord?

Groetjes

Wat ontzettend leuk en bijzonder.
Allemaal van harte gefeliciteerd en een fijne zw.
schap toegewenst.
Misschien leuk voor een plaatsje in het g.book of records.

Hoi Januari74,

Wat ontzettend bijzonder zeg.
Nee ik heb nog nooit gehoord dat 3 zussen tegelijk zwanger zijn.Als alles goed mag gaan wordt dit jaar dus echt een babyboomjaar bij jullie in de familie :)
En als ik het goed heb gelezen schelen jullie niet veel maanden met elkaar dus dan hopen jullie vd zomer alledrie met een dikke buik te lopen?
Echt geweldig!!! Geniet er maar lekker van.

Mijn zus is op dit moment ook 4 maanden zwanger en begin januari testen wij zelf ook positief dus ik was helemaal in de wolken. samen zwanger wezen met me zus. mooier kon niet.
Helaas heb ik ook dit keer weer een miskraam gehad. Dit was de tweede al.
Maaaar ik heb zoiets van, ze is pas 21 juni uitgerekent en ik hoop zo ontzettend dat ik voor die tijd toch ook weer zwanger mag zijn, zodat we het toch nog samen kunnen delen.

Ik hoop voor jullie alledrie dat alles goed mag gaan en dat jullie een onvergetelijke zwangerschap zullen krijgen met zn drietjes.

Groetjes, Nathalie

hallo,

Ik was met mijn 1 zwangerschap tegelijk met mijn zus zwanger
(we scheelden elkaar 2 1/2    week). Zij was zwanger van nummer 2 erg leuk en kon haar ook veel vragen.
nu ben ik zwanger van nummer 2 en is mijn schoonzusje zwanger van haar nummer 1.
Toch wel leuk om samen de zwangerschap te beleven. Met wel dat ik er nu veel minder mee bezig ben dan bij mijn 1e zwangerschap.

geniet van deze leuke tijd.

Groetjes Anne
trotse mama van Levi 9 april 2007en ?????? 26 maart 2009

hallo meiden,

Dat is inderdaad heel speciaal. Ook zo leuk voor de kinderen, als ze straks wat ouder zijn. Speciaal hoor. Ik was gelijk zwanger met mijn vriendin. De kindjes schelen 4 weken. En zonder af te spreken, zijn we nu ook allebei zwanger van de 2de. We schelen 2 weken. Dus toen ik haar belde om te vertellen dat ik zwanger was, vertelde ze mij dat ze ook bezig waren met een tweede. En toen ik haar een paar dagen later zag, zei ik tegen haar dat ze zwanger was. En ja hoor, een week later had ook zij een positieve test in haar handen. Ook dat vinden wij speciaal.

Geniet ervan, het is zo mooi om te delen. Alleen jullie ouders krijgen het druk.

Groetjes

Mijn zusje en ik zijn allebei zwanger van de 2e. Zij is 8-8 uitgerekend en ik 9-9!!
Ik ben ook tegelijk zwanger met een vriendin, ook allebei van de 2e en bij de 1e waren we ook al tegelijk zwanger. Toen scheelde het 5 maanden, nu slechts 2 dagen.
En dan heb ik ook nog een vriendin die zwanger is van de 1e, zij is 2 weken voor mij uitgerekend. Gezellig druk straks in augustus en september :)

En om nog even verder te gaan, mijn zusje is tegelijk zwanger met haar schoonzusje(1 week verschil) en vriendin nr 1 is tegelijk zwanger met haar nichtje. Ook ergens in die periode uitgerekend.

Ik hoop echt dat ik straks ook kan zeggen dat ik met 2 zussen tegelijk zwanger ben, maar de jongste moet eerst een operatie ondergaan in februari en kan daarna hopelijk snel zwanger raken.

Groetjes, Yvette

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Leuk hè zo met z'n 3en zwanger. Hebben jullie ook dezelfde zwangerschapskwaaltjes?

Toen ik uitgerekend was van onze eerste, was ik tegelijk zwanger met 3 schoonzusjes. Nichtje geboren in febr, ons zoontje in april, neefje in juni en een neefje in oktober. Niet heel dicht op elkaar allemaal, maar wel leuk.
Nu ben ik 19 weken zwanger van de tweede en ik zei al voor de grap: Ik ben benieuwd of ik alleen zwanger ben dit jaar. Heb twee weken geleden gehoord dat weer   een schoonzusje zwanger is. Wij schelen dan 5 weken. En het jaar is pas begonnen!

Liefs,

Hey January

Wat leuk voor jou en je zussen. En wat zullen je ouders dat bijzonder vinden! :)
Drie kleinkinderen tegelijk (nouja, bijna dan).
Ik heb wel een keer in een blad (wij jonge ouders ofzo) gelezen van 4 zussen die tegelijk zwanger waren.

Ikzelf ben nu 30 weken zwanger, mijn schoonzus 34 weken en háár schoonzus 28 weken.
Ook mijn naaste collega is zwanger, zij is 4 dagen later uitgerekend dan ik. Twee andere collega's van zijn ook zwanger (maar pas uitgerekend in augustus en september).
Een vriendin van me is ook zwanger, maar zij is pas 14 weken ver.
Leuk is dat, als je er met zoveel mensen over kan praten!
Ohja, de vrouw van mijn neef is ook 28 weken zwanger, maar die zien we eigenlijk zelden, dus dat is toch weer anders!

Voor iedereen een fijne zwangerschap!

Groetjes, Mickje

Terug
Bovenaan