Mijn 2 zusjes en ik zijn zwanger

Hoi hoi,

Wat leuk om te lezen dat je samen met je zussen zwanger bent, heel bijzonder. Ik kan dit beamen, omdat ik ook samen met mijn zusje zwanger ben. Wat het nog bijzonderder maakt is dat zij een tweeling krijgt. Ik ben nu ruim 38 weken zwanger van de tweede en zij is inmiddels 30 weken ver. Mijn nichtje is 32 weken ver. Ook twee vriendinnen zijn zwanger, een 20 weken en de ander 9 weken. Echt een supertijd zo met al die baby's op komst. Ik ben de eerste, ben erg benieuwd wanneer het gaat gebeuren. Veel succes en plezier met jullie zwangerschappen!

Liefs Jolie 38+1 dag zwanger

dat er 3 zuusen tegelijk zwanger waren heb ik nog niet eerder gehoord maar een kenisje van mij was toen ik zwanger was tegelijk zwanger met haar zusje. (alebij ongepland). er zat 2 weken verschil tussen maar ze zijn op dezelfde dag bevallen!!!

Hoi,
In 2002 was ik zwanger van onze tweede, mijn zus was ook zwanger van de eerste, en mijn schoonzus  van de tweede...dus niet drie echte zussen...maar bijna!
Geboren in juli, aug en dec!
Leuk hoor alles samen delen...als je tenminste een goede band hebt dan he!!
Gr Rina

Oh, wat leuk!!! Ik ben zelf ook (heel even) met twee andere zusjes zwanger geweest. Ik ben op 9 oktober 2008 bevallen, mijn jongste zusje is op 18 januari 2009 bevallen (allebei van de eerste) En mijn oudste zus is begin juni uitgerekend van de tweede.

Mijn oudste zus heeft de test een paar dagen voor mijn bevalling gedaan! Waren we toch nog 3 dagen met zn drieen zwanger hihihi.

We zijn met 4 zussen, dus volgende keer nog beter plannen hihi

xxx
Mama van Navara

Leuk hoor! Ik was tegelijk met mijn zus en met 2 schoonzusjes zwanger! 3 dagen voor de geboorte van onze dochter is het zoontje van mijn schoonzusje (en broer) geboren en  3 maanden later werden de kindjes van mijn andere schoonzus en zus geboren. Ontzettend leuk, allemaal kleintjes bij elkaar.

hoi hoi

wat gaaf zeg met je 2 zussen zwanger zijn ! ik was ook met mijn zus zwanger echt helemaal geweldig!! nu hebben we beiden een dochtertje!! geniet er maar lekker van kusje bloem

Hoi allemaal,
Wat een hoop reacties. En veel zwangeren wat ik zo allemaal hoor en lees. Leuk.
Allebei mijn zusjes zijn naar de verloskundige geweest en hebben allebei al een echo gehad. Mijn jongste zusje is een week vroeger en mijn andere zusje een week later. Zij schelen maar een week. De een is nu 11 weken en de andere 10. Echt grappig.
Ik mag zelf as dinsdag bij de gynaecoloog komen. Ik sta onder toezicht van het ziekenhuis, omdat er bij de bevalling van mijn dochtertje wat complicaties waren.
Ik hoop dat ik dan ook een echo krijg.
Ik ben nu 6+4 en ik hoop dat ze wat kunnen zien. Ik dacht zelf pas vanaf 8 weken.
Groetjes
Jolanda

Terug
Bovenaan