mijn avond

A

Anoniem

Guest
zo ff lekker het rijk voor mijn alleen. Ron heeft van zijn werk een dartavond
De kindjes liggen gelukkig lekker te slapen en ik...
zit in mn huispak, languit op de bank  met de laptop op mn schoot, bak koffie naast me een pak mergpijpjes  en popstars!!!
Het   moet gek lopen wil deze avond nog stuk lopen

Hoe ziet jouw avond eruit??

groetjes
Achnita

Oh heerlijk he zo'n avond.
Hier hopelijk ook,Mick ligt op bed(het is de laatse week drama het slapen steeds wakker en heel erg huilen) en manlief is de deur uit.
Wijntje,tv laptop...mijn avond kan ook tot nu toe niet meer stuk.
Geniet ervan...

Hey Achnita,

Klinkt echt helemaal top zo'n avond. Wij zitten hier lekker op de bank. Heb net een indisch worstenbroodje gedeeld met Marissa en Popstars staat aan. Net samen met Marissa gedanst op Footloose, helemaal gezellig!!

groetjes Linda

Hoi hoi,

ben net even heeerlijk weeste shoppen!!!
Was wel minder kwa maat, maar goed dat neem ik maar voor lief!!

heeft iemand nog tips om te snacken savonds wat wel gezond is en lekker!!

Verder nu lekker achter de laptop!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Shoppen is ook leuk, ben je  leuk geslaagd???

ff een kleine snack is dan wel lekker he Heb voor mezelf straks een wrap met roomkaas en rauwe ham, pas ontdekt maar al grote favoriet!!
Anders doet een cracker kaas of een appel het bij mij ook altijd goed

groetjes
Achnita

Ik meld me natuurlijk ook even! Ik zit hier ook heerlijk te genieten van Popstars. Vind Brandy echt supergoed! Irriteer me soms een beetje aan Nens. Ik vond Wendy en Tooske toch leuker presenteren, maar das persoonlijk. Die Deon vind ik ook wel grappig. Je ziet ze gewoon echt genieten. Dat alleen al is leuk om te zien.
Mijn man komt zo om 22:00 uur van zijn werk. Dus nu ff het huis alleen met mijn dochtertje die lekker ligt te slapen. Ik heb net even de kachel hoger gezet, want het begint hier echt koud te worden. Brrr, winter... Leuk om te lezen dat jullie ook een tv-avond hebben!!!!!!!!!!!!!!!

OOOOOO, het begint weer!
Groetjes Babybelle

quote: mams2boyz reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-11-2008 21:36:34'));

Shoppen is ook leuk, ben je  leuk geslaagd???

ff een kleine snack is dan wel lekker he Heb voor mezelf straks een wrap met roomkaas en rauwe ham, pas ontdekt maar al grote favoriet!!
Anders doet een cracker kaas of een appel het bij mij ook altijd goed

groetjes
Achnita

Ja ben echt leuk geslaagd. Ik heb een spijkerbroek Slim Fit van Dyanne en een mmoie witte bloes met daarop een zwart gilletje met een klein paars streepje!!

Hmmmm dat met roomkaas klinkt heerlijK!!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Ook ik zit alleen en wat kan ik daarvan genieten...

Daarnet nog effe gekeken bij m'n kereltjes en die liggen alledrie zo lekker te slapen...en als ik dan in pyjamapak met wat drinken en nootjes achter de laptop zit denk ik alleen maar: wat ben ik toch een bofkont.

fijne avond allemaal
liefs van Anouk

Terug
Bovenaan