mijn avond

Hoi,

Hier ook laptop op schoot en popstars aan het kijken.

Alleen voel ik me niet fit, heb griep!
Mijn werk vroeg of ik wel ziek genoeg was om thuis te blijven, raar toch.

Groetjes Linda

Hi!

Ik zit ook alleen, Jayden ligt lekker in z'n bedje en mn vriend werd gebeld door z'n werk en moest ervoor weg, alleen heb ik vanmiddag migraine gehad en het zakte net een beetje weg, maar ik kreeg nu alweer flikkeringen in mn ogen dus het komt weer, dus ik denk dat ik zo maar lekker vroeg in mn bedje ga, jammer want ik zit ook heerlijk popstars te kijken en heb net lekker wat chippies met een dip sausje gegeten en ik wil eigenlijk nog niet naar bed :(

maar wel leuk om te lezen dat we bijna allemaal heerlijk op de bank zitten en popstars zitten te kijken!

xxxjes fijne avond nog

Ik heb de zak chips gehaald (nou ja een keer pringles) en snoepjes (heel slecht, maar moet kunnen) en dan ook nog pepsi haha

Ben even naar het centrum geweest om voor het jurkje te kijken dat ik voor Feline moest kopen bij H&M, maar ze hadden hem niet meer in de goede maat....
Nu viel de kleur me wel een beetje tegen, was niet bordeauxrood wat ik dacht.

En ik kan nergens een leuk kerstjurkje vinden? Iemand tips.

Oh het ging over wat we aan het doen zijn.... lekker op de bank popstars aan het kijken!

groetjes Maris

@linda, het komt een werkgever nooit uit als je ziek bent ik zeg.... lekker laten lullen jij voelt je lijf!!! rustig aan hé

@mariska, jammer van dat jurkje dan heb je iets in je hoofd en krijg het er dan maar eens uit!! Heb je al op de onlineshop van hm gekeken (hm.com) misschien heb je daar wel succes

vind het super knus hier meiden

Ik laat ze ook lullen hoor!!! hahaha.

ik ga straks lekker op bed, want zweet hier de pan uit. pfff.

@achnita, ja jammer, en op de online shop kon ik hem al niet meer vinden. maar hij was toch iets minder leuk dan ik dacht. Dus ik ga nu op internet kijken..

@ linda, raar werk heb jij?

@ Mariska

Ik werk in de zorg op een somatische afd met verschillende leeftijds groepen en verschillende ziekte beelden

Als je idd ziek meld moet je dus doodziek zijn.

Ze vroegen of ik 41 gr koorts had en in bed lag.

dat wil makkelijke he met een klein mannetje niet dus en dat geeft niet, maar ik hoef me toch niet te verontschuldigen dat ik ziek ben.

Wel gezellig zo dat iedereen door heel nederland lekker op het Forum is.

Groetjes LInda

@ linda, vind het gewoon apart, want als je verkouden bent ga je je heus niet ziek melden... en je kan soms met koorts je beter voelen dan als je verhoging hebt en andere klachten.
Wel een pittige baan trouwens!!

Terug
Bovenaan