A
Anoniem
Guest
Hallo moeders,
Tom heeft al vanaf vorige week woensdag buikgriep.
Eerst moest hij telkens overgeven en hield hij geen melk binnen en daarna ging het overgeven over in diarree wat nog steeds aan de gang is.
Hi drinkt met moeite zijn hoeveelheden voeding per dag en soms moet hij ook na het flesje overgeven. Gelukkig heeft hij wel voldoende plasluiers per dag, maar ik heb het idee dat zijn huidje wel begint uit te drogen. Hij heeft ontzettend schrale wangetjes en zwitsal gezichtjes creme helpt niet! Gelukkig lacht hij tussendoor wel maar dat wordt steeds minder en hij slaapt nu echt veel. Wakker worden-flesje-op schoot zitten (anders spuugt hij)-even in zijn wipstoel-dan verschonen en dan valt hij weer in slaap.
Hij heeft geen koorts, zijn hoogste temp is 38 graden. Sinds vannacht hoest hij erbij en is hij ook verkouden.
Ik voel me zo onzeker en weet niet wat ik nog meer kan doen behalve:
een ui naast zijn bed
Luuf insmeren
zoutoplossing in zijn neusje
eucalyptus badje voor baby's
veel laten slapen en rustig vaker laten drinken
Wie heeft hier ervaring mee en kan me een beetje tips geven of geruststel;en???
Een bezorgde verdrietige mama van Tom
Tom heeft al vanaf vorige week woensdag buikgriep.
Eerst moest hij telkens overgeven en hield hij geen melk binnen en daarna ging het overgeven over in diarree wat nog steeds aan de gang is.
Hi drinkt met moeite zijn hoeveelheden voeding per dag en soms moet hij ook na het flesje overgeven. Gelukkig heeft hij wel voldoende plasluiers per dag, maar ik heb het idee dat zijn huidje wel begint uit te drogen. Hij heeft ontzettend schrale wangetjes en zwitsal gezichtjes creme helpt niet! Gelukkig lacht hij tussendoor wel maar dat wordt steeds minder en hij slaapt nu echt veel. Wakker worden-flesje-op schoot zitten (anders spuugt hij)-even in zijn wipstoel-dan verschonen en dan valt hij weer in slaap.
Hij heeft geen koorts, zijn hoogste temp is 38 graden. Sinds vannacht hoest hij erbij en is hij ook verkouden.
Ik voel me zo onzeker en weet niet wat ik nog meer kan doen behalve:
een ui naast zijn bed
Luuf insmeren
zoutoplossing in zijn neusje
eucalyptus badje voor baby's
veel laten slapen en rustig vaker laten drinken
Wie heeft hier ervaring mee en kan me een beetje tips geven of geruststel;en???
Een bezorgde verdrietige mama van Tom